Stále více klientů mBank nepotřebuje plastovou platební kartu

Stále více klientů mBank nepotřebuje plastovou platební kartu

mBank jako první banka na českém trhu v srpnu letošního roku virtualizovala celé portfolio svých platebních karet. S tímto trendem však začala už minulý rok, kdy klientům představila eKartu určenou pro platby na internetu. Že mají klienti o moderní, pohodlná a bezpečná řešení zájem, potvrzují i čísla. Z aktuálních dat banky totiž vyplývá, že v říjnu a listopadu – i díky úspěšné kampani – bylo téměř 80 % všech nově vydaných karet virtuálních.

Digitální banka mBank tak jednak flexibilně reaguje na aktuální trendy a sílící tlak na využívání jednoduchých, pohodlných a bezpečných řešení, ale zároveň přihlíží i k šetrnosti vůči životnímu prostředí. „Unikátnost našeho řešení spočívá v tom, že vůbec nezáleží na tom, jaký typ karty klient preferuje. Všechny totiž nabízíme i v čistě virtuální podobě – ať už jde o standardní nebo prémiové karty k účtu, karty pro děti, studenty i podnikatele, či kreditní karty. Je tedy jen na klientovi, zda zvolí plastovou, či digitální formu,“ říká Martin Podolák, zástupce generálního ředitele mBank Česká republika pro oblast produktového a segmentového managementu.

Z interních průzkumů mBank vyplývá, že s kartami bez plastového nosiče, tedy pouze ve virtuální podobě, se budeme setkávat stále častěji. „Meziročně se nám ztrojnásobil podíl klientů, kteří tvrdí, že plastovou kartu již vůbec nepotřebují,“ říká Michal Staněk, produktový manažer platebních karet mBank. Potvrzuje to i aktuální statistika. „Klienti, kteří si u nás v poslední době otevřeli účet a současně požádali o platební kartu, si ve 40 % případů zvolili pouze tu virtuální,“ doplňuje Michal Staněk

Ambicí mBank je docílit významného podílu bezplastových karet v rámci celého portfolia klientů, nezaměřuje se tedy pouze na nově vydávané karty. Na příští rok banka chystá několik novinek v oblasti virtuálních karet a placení mobilem, aby klientům přechod na pouze virtuální podobu karty a její používání co nejvíce zjednodušila.

Banka plánuje rozvíjet i eKartu – virtuální kartu určenou pro nákupy na internetu, kterou aktuálně využívá dvanáct procent jejích klientů. „Jde o dobíjecí kartu, která je od běžného účtu klienta zcela oddělena. Díky tomu jsou ostatní peníze na účtu klienta v bezpečí a nemusí se tak bát, že o ně podvodem přijde. Pokud klient potřebuje něco zaplatit, stačí na ni převést v mobilní aplikaci nebo internetovém bankovnictví libovolnou částku z běžného účtu a s tou následně disponovat v internetovém prostředí,“ vysvětluje Michal Staněk.

Podíl plateb mobilem a hodinkami i nadále každý měsíc roste. „Neočekáváme, že by se trend přechodu na mobilní transakce měl v blízké době zastavit či zpomalit,“ říká Martin Podolák a pokračuje: „Aktuálně klienti mBank v Česku realizovali 34 procent všech bezhotovostních transakcí u obchodníků bez přítomnosti plastové karty.“

Napomáhá tomu i skutečnost, že mBank se této oblasti věnuje dlouhodobě. „mBank je i nadále jednou ze dvou bank v České republice, která klientům umožňuje využívat všechny dostupné moderní platební služby – Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay a nejnovější Xiaomi Pay,“ uzavírá Michal Staněk.

Zdroj informací

mBank a NejBusiness.cz

Datum

6. prosince 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

Reklama

Page generated in 1.7517 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál