Potten & Pannen – Staněk slaví 30 let. Se sloganem „Kuchyň dělá člověka“ spouští svou dosud největší komunikační kampaň

Potten & Pannen – Staněk slaví 30 let. Se sloganem „Kuchyň dělá člověka“ spouští svou dosud největší komunikační kampaň

Česká společnost s prémiovým kuchyňským vybavením Potten & Pannen – Staněk představuje k třicátému výročí svou zatím mediálně nejsilnější 360stupňovou kampaň. Poběží v televizi, outdooru, na internetu a sociálních sítích. Na starosti si ji vzala agentura Unicorn Army a přední módní fotograf Matúš Tóth.

Kampaň vychází z nové komunikační platformy společnosti „Kuchyň dělá člověka“, která se stala zároveň i claimem celé kampaně. „Tato parafráze na rčení ‚šaty dělají člověka‘ poukazuje na skutečnost, že nejen vaše oblečení odráží, jaký máte životní styl, povahu či životní úroveň. Stejným způsobem o vás vypovídá vybavení vaší kuchyně. Jinými slovy – Ukaž mi svou kuchyň a já ti řeknu, kdo jsi,“ vysvětluje Pavel Staněk, spolumajitel společnosti Potten & Pannen – Staněk.

Na základě nové komunikační platformy pak agentura Unicorn Army navrhla komunikační kampaň na motivy známé divadelní inscenace Johanna Nepomuka Nestroye Dům čtyř letor, odehrávající se ve čtyřech pokojích jednoho domu, jejichž obyvatelům jsou přisouzeny základní typy osobností, tedy sangvinik, cholerik, melancholik a flegmatik. „Hra agenturu inspirovala k vytvoření kvarteta hlavních postav kampaně, které se v kuchyni liší nejen svým temperamentem, ale i chováním. A samozřejmě také tím, jak a čím je jejich kuchyň vybavená. Nicméně všechny čtyři postavy spojuje smysl pro nejvyšší kvalitu, světové trendy a luxus. A to jsou hodnoty, které už 30 let přinášíme do českých a slovenských kuchyní,“ popisuje Miloš Staněk, druhý ze spolumajitelů společnosti Potten & Pannen – Staněk.

Výsledkem jsou celkem čtyři vizuální podoby. „Pracovali jsme s povahovými rysy jednotlivých osobností a našli pro ně jejich vlastní příběh, barevnost i emoce. Zároveň necháváme pracovat představivost diváka ve zdánlivě nenápadných detailech. Například flambující flegmatik má hned vedle sebe v kuchyni malého pomocníka s maskou Batmana,“ vysvětluje Jitka Merlíková, Head of Marketing Potten & Pannen – Staněk.

Komunikační kampaň poběží v televizi, na venkovních billboardech, internetu i sociálních sítích. „Základními pilíři celé komunikace jsou desetisekundové televizní spoty, outdoor, reklama v místě prodeje, PR a také internetová reklama. Na sociálních sítích se pak můžou lidé v zábavné interaktivní hře otestovat, kterému z uvedených typů osobností se nejvíce podobají,“ dodává Jitka Merlíková.

Společnost si od nové marketingové kampaně slibuje, že zasáhne nové potenciální zákazníky a rozšíří povědomí o značce. „Chceme lidem ukázat, že jsme jasnou první volbou při výběru prémiového vybavení do kuchyně. Věříme, že nám nová kampaň pomůže posílit kontakt se stávajícími klienty, ale zároveň osloví i zcela nové publikum,“ uzavírá Lukáš Krch, generální ředitel Potten & Pannen – Staněk.

Zdroj informací

Potten & Pannen – Staněk a NejBusiness.cz

Datum

3. listopadu 2022

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

9. dubna 2025

ABB, Smart View a Keyence otevřely studentům dveře do reálného světa robotiky na RoboVision Hackathonu

ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...

8. dubna 2025

Exportéři hledají nové trhy. Diverzifikace je klíčem ke stabilitě a odolnosti

České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

Reklama

Page generated in 1.5221 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál