Na český trh vstoupila francouzská módní značka JOTT

Na český trh vstoupila francouzská módní značka JOTT

Do České republiky vstoupila nová fashion značka, původem z francouzské Marseille. JOTT se specializuje na tenké, ultralehké a nepromokavé bundy, které se dají nosit během celého roku. V nabídce má ale také vesty, polokošile, šaty a další oblečení využitelné pro všechna čtyři roční období. V září otevřela svůj první kamenný obchod na pražském Chodově. Slavnostního openingu první říjnový pátek se zúčastnila například herečka Sandra Nováková, modelka a farmaceutka Jana Doleželová nebo zpěvák Marian Vojtko.

„První kamenný obchod, který je zároveň flagship storem, jsme otevřeli pražském obchodním centru Westfield Chodov. V následujících měsících plánujeme otevření dalších dvou prodejen. Ty budou klíčovým prodejním kanálem, který doplní i prodej na vlastním e-shopu,“ říká Tomáš Žaloudek, jednatel společnosti Urban Brands, která nedávno získala zastoupení značky JOTT pro Českou republiku, Slovensko, Rakousko, Maďarsko a Rumunsko.

Za vznikem značky JOTT stojí bratranci Mathieu a Nicolas Gourdikianovi z Marseille, kteří začali svůj příběh psát už v roce 2010. V roce 2021 pak investorsky do JOTT vstoupil fond L Catterton spadající pod LVMH (Moët Hennessy Louis Vuitton SA), světoznámou rodinnou společnost vlastnící se zejména luxusní značky z módy, retailu a gastronomie.

Značka fungovala první roky pouze na francouzském trhu, kde se stala šampionem v kategorii lehkých bund. Management se následně s novými investory rozhodl pro její expanzi nejdříve do Německa a Beneluxu, nyní i do dalších zemí včetně střední Evropy.  Aktuálně má JOTT po Evropě 15 obchodů, ale rychle otevírá nové. Kromě Prahy v těchto měsících také v Bratislavě, Vídni, Varšavě, Lisabonu či Amsterdamu.

JOTT sází na odvážný a specifický design, v němž kombinuje prvotřídní lehký materiál s prošitím a nepřeberným množstvím barev. „Značka byla průkopníkem prémiového městského ležérního oblečení prostřednictvím stylových, vysoce kvalitních a cenově dostupných produktů, které lze nosit při různých příležitostech,“ dodává Tomáš Žaloudek.

Tato francouzská značka propojuje sportovně elegantní styl, který je velkým hitem posledních lech. Sortiment módního zboží bude široký, od dámské po pánskou kolekci, chybět nebudou ani produkty určené pro nejmenší. Ve své nové prodejně nabídne značka oblečení pro každého na každodenní nošení. Od vypasovaných bund, po volné střihy či pro přechodné podzimní a jarní období stále populárnější vesty. Značka se odlišuje také svojí rozmanitou paletou barev. Klasická černá, šedá a modrá jsou doplněny o záblesky červené, růžové, vínové a mnoha trendy barev.

Zdroj informací

JOTT a NejBusiness.cz

Datum

12. října 2022

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

O platformě Trh firem




Reklama

Page generated in 1.4626 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál