Pipedrive přidává nové automatizované řešení pro svůj nástroj Campaigns

Pipedrive přidává nové automatizované řešení pro svůj nástroj Campaigns

Estonský scale-up Pipedrive, který vyvinul prodejní CRM platformu pro obchodníky, marketingové specialisty a další profesionály, spustil beta verzi nového nástroje pro automatizaci pracovního procesu v rámci svého nástroje Campaigns, který uvedl v červnu letošního roku. Nástroj pomáhá zákazníkům zjednodušit správu marketingových kampaní a posílit spolupráci obchodních a marketingových týmů v rámci jedné platformy. Cílem nových automatizací nástroje je optimalizace marketingové strategie, snížení množství rutinní práce a efektivní práce s daty.

„Vzhledem k tomu, že se podniky stále více orientují na digitální interakce se zákazníky, jsou automatizovaná řešení klíčem k optimalizaci marketingových a obchodních strategií. V rámci nástroje Campaigns představujeme nová automatizovaná řešení, která se zaměřují na růst byznysu a umožňují uživatelům zaměřit se na nákladově efektivnější organizaci činností, přehodnocení jejich obchodního přístupu a budování smysluplných vztahů s klienty. Pomáháme tak malým a středním podnikům posunout jejich podnikání na vyšší úroveň s minimálním úsilím a maximálním dopadem,“ říká Veronika Danielová, produktová manažerka Pipedrive.

Hlavní funkce automatizace nástroje Campaigns:

• Jedna platforma pro synchronizaci e-mailu a CRM, která umožňuje pečovat o potenciální zákazníky a nabízí jim vždy zapnuté automatizované kampaně. Nástroj pomáhá zapojit se do celého životního cyklu zákazníka a využívat Campaigns i tehdy, když je marketingový tým offline.

• Nastavení automatického zpoždění pro lepší targeting umožňuje uživatelům načasovat e-mailové kampaně a oslovit potenciální zákazníky v okamžiku, kdy získali všechny potřebné informace a jsou připraveni jednat.

• Využívání dat ke sledování průběhu kampaní a monitorování míry zapojení oslovených lidí. Nástroj je navržen tak, aby posílil generování potenciálních zákazníků, a umožňuje marketérům zjistit, jaká sdělení rezonují s cílovou skupinou.

• Šetření času stráveného manuálním marketingem prostřednictvím snadného vytváření personalizovaných, profesionálně vypadajících e-mailů, které lze rozeslat neomezenému počtu kontaktů. Funkce Campaigns, jakožto jednoho centra pro marketingové a obchodní týmy, umožňují automatizovat prodejní a marketingové strategie v jednom uživatelsky přívětivém nástroji.

Přehled nad kampaněmi a sdílení dat napříč týmy

Součástí nástroje Campaigns je také funkce Campaigns Insights, která pomáhá zajistit ještě větší efektivitu kampaně. Uživatelé si mohou zobrazit vizuální přehled výkonnosti kampaní a tím vylepšit své e-mailové marketingové strategie, zaujmout potenciální zákazníky a udržet si zákazníky připravené k obchodu. Funkce dále nabízí sdílení dat a poznatků napříč obchodními a marketingovými odděleními, což vede k posílení spolupráce napříč týmy. Uživatelé mohou z každé kampaně vytěžit maximum a v neposlední řadě mohou jednoduše svým stakeholderům ukázat efektivitu dané kampaně pomocí nástěnek, které ukazují zapojení zákazníků, doručení e-mailů a počet kliknutí.

„Nástroj Campaigns poskytuje uživatelům centralizované místo pro správu e-mailových marketingových kampaní v rámci služby Pipedrive. Nástroj nabízí vše od vytváření e-mailů a jejich rozesílání odběratelům až po 360stupňový přehled o všech datech v reálném čase na jednom místě. Zákazníci mohou díky Pipedrive ještě lépe plnit své obchodní cíle a úkoly napříč týmy na jedné platformě,“ dodává Veronika Danielová.

Zdroj informací

Pipedrive a NejBusiness.cz

Datum

11. října 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

4. srpna 2025

Půjčka pro podnikatele nabízí velmi atraktivní možnosti

Jednoduchý scénář je za dveřmi, pro nečekané výdaje ve světě podnikání je tu malý úvěr. Ten se obejde bez...

7. července 2025

Stát podpoří pěstitele ovoce a zeleniny: Sezónní zaměstnanci v těchto sektorech získají slevu na pojistném a větší časový rozsah dohod

Sezónní zaměstnanci, kteří pracují v ovocnářství a zelinářství, získají slevu 7,1 % na sociálním...

3. července 2025

Program turistických voucherů pro Jeseníky přinesl regionu téměř 300 milionů korun

rogram turistických voucherů pro Jeseníky realizovaný Ministerstvem pro místní rozvoj (MMR) ve spolupráci...

11. června 2025

SÚIP: V roce 2024 provedl bezmála 19 000 kontrol a udělil pokuty za téměř 470 miliónů

Celkem 18 969 provedených kontrol, 5 595 udělených pokut v celkové výši 468 994 500 korun, ale i 1 934...

6. června 2025

První vysokorychlostní trať v ČR „Moravská brána“ je blíže realizaci

První vysokorychlostní trať v České republice uspěla v procesu posouzení vlivů na životní prostředí (EIA)...

4. června 2025

Firmy v železničním průmyslu nabízejí stovky pracovních míst pro letošní absolventy technicky zaměřených středních škol

Členské firmy Asociace podniků českého železničního průmyslu - ACRI letos nabízejí stovky pracovních míst,...

16. května 2025

Samsung přebírá špičkového globálního výrobce HVAC zařízení FläktGroup

Společnost Samsung Electronics oznámila, že uzavřela dohodu o převzetí veškerých akcií skupiny FläktGroup,...

27. dubna 2025

SGEF reportuje 36% nárůst financování strojů a technologických zařízení

Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...

25. dubna 2025

Flexibilních kanceláří v Česku už je přes 172 500 metrů čtverečních. A bude jich více i v regionech

Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...

22. dubna 2025

IROP v roce 2024: 2 409 podpořených projektů a investice za 26,5 miliardy korun

Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...

Reklama

Page generated in 2.5642 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál