Česká fulfillmentová jednička Mailstep otevřela na konci září nové vývojové centrum v pražském Karlíně. Sídlit bude na ulici Sokolovská 100a, pojme dalších 35 vývojářů, kteří budou rozvíjet nové digitalizační projekty.
Vedle dlouhodobého rozšiřování stávajících skladů v Praze - Horních Počernicích, do kterých společnost Mailstep investovala přes sto milionů korun, začala intenzivně pracovat i na vlastním vývojářském hubu, který bude zdokonalovat oblast digitalizace v logistice.
„Fulfillment je pro nás klíčový produkt, který propojujeme do celého e-commerce ekosystému. Vyvíjíme a zlepšujeme konektory například na eshopové platformy, k last mile dopravcům, nebo na marketplaces. V podstatě chceme, aby náš zákazník viděl celý proces, měl k dispozic detailní transakční komunikaci svého zboží, a aby byl napojený na Marketplace po celém světě,“ vysvětluje Libor Hudeček, generální ředitel společnosti Mailstep.
Oblast fulfillmentu získává vzhledem k dlouhodobému boomu e-commerce na důležitosti a nic na tom nemění ani současné ochlazení trhu způsobené ať už koronavirem nebo probíhající válkou na Ukrajině.
„Fulfillment stále roste, a můžeme to potvrdit na využívání cloudu. Naši klienti mohou škálovat jak směrem nahoru, když se jim daří, tak i směrem dolů, pokud je trh v recesi. Škálovatelnost a nulové fixní náklady jsou jedním z klíčových aspektů výhod fulfillmentu. Je to jednoduché – když si člověk založí eshop, nemusí mít server ve sklepě, ale jde do cloudu. A fulfillment bude v brzké době to samé,“ říká Martin Maro, technický ředitel společnosti Maisltep.
V pražském Karlíně proto budou vedle sebe sedět desítky ajťáků, ale i obchodníků i expertů na marketing. Ti budou rozděleni na šest týmů, které budou samostatně rozvíjet nové projekty související s digitalizací logistických služeb.
Jen z oblasti IT se bude jednat o 35 nových zaměstnanců, kteří budou rozvíjet jak aktuální technologie, tak připravovat nové projekty. Ty budou spuštěné v prvním čtvrtletí roku 2023 a budou se týkat e-commerce i logistiky.
V náboru lidí společnost nepolevuje a chystá další výběrová kola pro zájemce o práci. Cílem společnosti Mailstep je stát se trend-setterem v oblasti fulfillmentu a vybudovat globální fulfillmentovou síť poskytující end-to-end řešení pro e-commerce.
„Postavit skladový systém už dnes umí každý. My ale chceme udávat trendy v logistice a fulfillmentu. Potřebujeme být v úzkém kontaktu s ostatními startupy, vzájemně se potkávat a inspirovat, a i proto jsme si vybrali Karlín, který je takový pražský Sillicon Valley,“ dodává Josef Juriga, produktový manažer Mailstep.
Mailstep a NejBusiness.cz
10. října 2022
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....