Digitální marketing O2 zajišťuje agentura Acomware

Digitální marketing O2 zajišťuje agentura Acomware

Společnost O2, největší operátor na českém trhu, si vybrala agenturu Acomware, aby jí zajistila kompletní služby digitálního marketingu, a to jak pro B2C, tak B2B segment.

„V rámci této spolupráce je naším primárním focusem výkon, a to zejména prostřednictvím PPC kampaní, kampaní na sociálních sítích či za využití ostatních typů programatického nákupu. Další z oblastí, které pro O2 zajišťujeme, je kompletní media planning, nákup mediálního prostoru v přímém prodeji a zvýšení dosahu vlastního obsahu O2 na sociálních sítích,“ uvádí COO agentury Acomware Dušan Smoljak.

Acomware se stará o kampaně pro jednotlivé produkty, jako je Internet, O2TV, Volání nebo Mobilní telefony, dále o aplikace Moje O2 či O2 Knihovna a v neposlední řadě i o kampaně dalších divizí, například HR nebo Nadace O2. Marketingové služby rovněž poskytuje i divizi B2B, například pro oblasti jako kybernetická bezpečnost či datová centra.

„Velice pozitivně vnímáme aktivní přístup klienta k testování nových typů kampaní, optimalizace nebo umístění, a to i v rámci méně tradičních komunikačních kanálů, jako je TikTok, Snapchat, Bing, a podobně. V naší práci nám mimo jiné pomáhá vysoká znalost CDPX systému Exponea, který O2 aktivně využívá a díky němuž jsme schopni vytvářet mnohem efektivnější kampaně,“ dodává CEO agentury David Vurma.

Agentura se rovněž spolupodílela na několika velkých kampaních, například na O2 Spolu, během níž měli zákazníci možnost ušetřit až 1 000 Kč a užívat si volání, internet i televizi již od 499 Kč, nebo na kampani zaměřené na novinku v podobě 5G internetu na doma. Ten je vhodný nejen pro zákazníky z menších měst a vesnic, kteří využívají lokální poskytovatele Wi-Fi připojení, ale i zákazníky z měst větších, kteří v místě svého bydliště nemají možnost rychlého a stabilního připojení.

„Agentura Acomware si nás získala zodpovědným přístupem, pečlivostí a vysokou mírou expertízy. Zásadní je pro nás schopnost efektivně odřídit velké komunikační kampaně. Věříme, že tato spolupráce naši komunikaci posune zase o kus dále,“ uvádí Andrea Nováková, Online Sales & Marketing Automation Manager společnosti O2.

„Acomware jsem dříve vnímala jako čistě výkonnostní agenturu. Nicméně, jak nyní vidíme, úroveň mediálního plánování a servis v oblasti přímého nákupu je u ní na velmi vysoké úrovni,“ říká Jana Ksandrová, Media Manager O2.

O2 je největším operátorem na českém trhu. Hlasové, internetové a datové služby poskytuje zákazníkům od domácností přes malé a střední firmy až po velké korporace. V současnosti buduje síť páté generace (5G), kterou jako první spustilo v reálném prostředí. Společnost patří k největším hráčům v oblasti hostingových a cloudových služeb, stejně jako v oblasti managed services a ICT.

Zdroj informací

Acomware a NejBusiness.cz

Datum

29. září 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

27. dubna 2025

SGEF reportuje 36% nárůst financování strojů a technologických zařízení

Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...

25. dubna 2025

Flexibilních kanceláří v Česku už je přes 172 500 metrů čtverečních. A bude jich více i v regionech

Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...

22. dubna 2025

IROP v roce 2024: 2 409 podpořených projektů a investice za 26,5 miliardy korun

Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...

17. dubna 2025

Inspekce práce v loňském roce při kontrolách odhalila téměř 2 tisíce nelegálně pracujících osob

V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...

9. dubna 2025

ABB, Smart View a Keyence otevřely studentům dveře do reálného světa robotiky na RoboVision Hackathonu

ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...

8. dubna 2025

Exportéři hledají nové trhy. Diverzifikace je klíčem ke stabilitě a odolnosti

České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

Reklama

Page generated in 1.2008 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál