Společnost Flix udržuje svět v pohybu a hledá po celém světě více než 200 nových kolegů, kteří by přispěli k dalšímu růstu. Technologický start-up založený v roce 2013 se vyvinul v globálního poskytovatele cestovních technologií, který zaměstnává více než 3 000 lidí více než 90 národností po celém světě. Společnost Flix vyrostla, což se odráží v nově vytvořeném umístění značky zaměstnavatele, novém manifestu značky a novém vzhledu, které se nyní zavádí na přepracovaných kariérních webových stránkách společnosti Flix (flix.careers) a dalších náborových kanálech, jako je například LinkedIn.
Od roku 2013 společnost utváří a revolučně mění globální trh s cestováním prostřednictvím značek FlixBus a FlixTrain tím, že umožňuje lidem cestovat cenově dostupně a udržitelně. Vývoj společnosti Flix se vyznačuje stálým růstem a inovacemi: Flix je nyní zastoupen ve více než 40 zemích a má místní pobočky ve více než 20 z nich, včetně Evropy, USA a Jižní Ameriky.
Modernizací odvětví a podporou udržitelných pilotních projektů, jako jsou elektrobusy a autobusy se solárními články, společnost Flix dokazuje, že správným podnikatelským duchem a motivovaným týmem lze změnit celé odvětví.
Daniel Krauss, CIO Flix SE doplňuje: "Jsme hrdí na náš mezinárodní tým, který spojuje velký společný cíl: být součástí revoluce v cestování a neustále posouvat jeho hranice. Jsme hrdí na to, že jsme do našeho manifestu zaměstnavatele zahrnuli vše, co společnost Flix představuje: od silné týmové kultury a kosmopolitního pracovního prostředí až po špičkové technické zaměření, udržitelné cíle a nebojácný přístup považovat chyby za vedlejší produkt úspěchu. Chceme naše smýšlení jasně demonstrovat okolnímu světu prostřednictvím identity zaměstnavatele. Naše výzvy jsou pro nás hnacím motorem a těší nás každý nový talent, který se stane součástí společnosti Flix, stejně tak se snažíme udržet motivaci našeho stávajícího týmu."
V procesu vytváření nové značky zaměstnavatele bylo interně i externě dotazováno celkem více než 3 000 lidí a vyhodnoceny výsledky více než deseti fokusních skupin. Společnost Flix také v uplynulých osmi měsících úzce spolupracovala s mnichovskou kreativní agenturou Laut von Leise na vývoji a realizaci designu nové značky zaměstnavatele. Výsledkem je, že digitální prezentaci společnosti Flix doplní nové kariérní webové stránky, které budou mít nový vzhled i vizuální podobu.
Flix a NejBusiness.cz
25. září 2022
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....