Skupina Schwarz, která je známá svým pokrokovým přístupem k oběhovému hospodářství, se rychle přibližuje k naplnění svých cílů v rámci celoskupinové REset plastové strategie. Díky intenzivnější spolupráci a synergii společností Schwarz Produktion, Kaufland, Lidl a společnosti PreZero dosahuje koncern již nyní velkých úspěchů na mezinárodní úrovni i na úrovni jednotlivých zemí.
• Společnosti Kaufland a Lidl (společně za všechny země, ve kterých působí) snížily používání plastů v obalech vlastních značek o 18 %, čímž se výrazně přiblížily cíli REset plastové strategie (do roku 2025 používat o 20 % méně plastů).
• Dalším cílem skupiny Schwarz je používat do roku 2025 v obalech vlastních značek Kaufland a Lidl v průměru 25 % recyklovaného plastu. V současné době se ve všech zemí používá průměrně 14 % recyklovaného materiálu. Skupina Schwarz toho dosáhla zejména úspěšnou přeměnou nevratných PET lahví vyráběných společností Schwarz Produktion na 100% rPET (s výjimkou víčka a etikety).
• Ve všech 32 zemích, kde Kaufland a Lidl působí, dosáhla skupina Schwarz v současné době maximální recyklovatelnosti 50 % obalů svých vlastních značek, což odpovídá přesně polovině stanoveného cíle.
Skupina Schwarz staví na svém dosavadním úspěchu a neustále rozvíjí udržitelná opatření, která přispívají k dosažení stanovených cílů. Vedle zlepšení v oblasti snižování množství plastů se zaměřuje především na používání recyklovaného materiálu a zvyšování recyklovatelnosti.
Méně plastů – uzavřený cyklus - s touto vizí REset plastové strategie hledí skupina Schwarz do udržitelné budoucnosti. Obchodní skupina pracuje na plnění svých cílů nepřetržitě ve všech svých společnostech.
Schwarz a NejBusiness.cz
22. srpna 2022
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...