Jeden z nejnavštěvovanějších obchodů Albert, který leží na dopravním uzlu, na pražském Andělu a v blízkosti mnoha kancelářských prostor, prošel rekonstrukcí. Supermarket, kterým za jediný týden projde přibližně tolik zákazníků, jako je trvalých obyvatel Mladé Boleslavi, nabízí ještě pohodlnější a rychlejší nákup s důrazem na čerstvé potraviny. Urychlení nákupu pomáhá nová pokladní zóna s převážně samoobslužnými pokladnami. Nechybí ani Fresh Bar, který nabízí rychlé občerstvení a kávu s sebou.
Modernizace proběhla podle nejnovějšího konceptu Alberta pro městské supermarkety. Tuto podobu již má například prodejna v Jesenici či na pražském Spořilově. Charakterizuje ji vzdušnost a příjemný design s nízkými regály. „Modernizace této velmi využívané prodejny především zpříjemní zákazníkům nákup a urychlí odbavení. Přizpůsobili jsme sortiment, zvýšili jsme počet samoobslužných pokladen a posílili čerstvé potraviny a věříme, že Albert na Andělu bude oblíbenou zastávkou našich zákazníků, ať už na cestě z práce, anebo těch, těch, kteří v místě bydlí a nakupují větší nákup,“ komentuje přestavbu Jiří Mareček, ředitel komunikace.
Hned u vstupu zákazníci najdou úsek s čerstvým ovocem a zeleninou, dále pak obsluhovaný deli pult včetně lahůdek či uzavřené násypníky na pečivo. Snížené regály se suchým sortimentem pak pomáhají zákazníkům se lépe orientovat a celou prodejnu provzdušňují. V rámci modernizace nechyběla ani přestavba sushi stánku, kde se vyrábí sushi přímo na prodejní ploše, či zavedení násypníků s luštěninami, rýží a suchými plody. Zcela nový je také chladící nábytek, který je osazen teplotními čidly. Ta pomáhají hlídat teplotu, šetřit energii a snižovat tak uhlíkovou stopu.
Prodejna je umístěna v blízkosti metra, kanceláří a škol. Přichází sem proto velké množství zákazníků nakoupit si na svačinu či oběd do kanceláře. Nově proto mohou zákazníci svůj nákup zaplatit na 4 obsluhovaných pokladnách a 18 samoobslužných, z toho 8 přijímá karty i hotovost, ostatní pak pouze karty.
Kromě modernizace prodejní plochy vznikl nový Fresh Bar v pasáži, mimo prodejnu. Zákazníci zde mohou zakoupit hotová jídla, ale i svačiny do ruky či sladkou tečku po obědě. Fresh Bar je jiný, než ho zákazníci znají z dalších prodejen. Celý jeho design i nabídka jsou inovované. Produkty byly vytvořené s profesionálními kuchaři. Zákazníci si tak kromě kávy pochutnají například na čočkovém řízku, tartine s grilovanými paprikami, či snídaňové tortille.
Prodejna je pro zákazníky otevřená denně od 6:00 do půlnoci. Fresh Bar pak zavírá o dvě hodiny dříve.
Albert Česká republika, s.r.o. a NejBusiness.cz
12. srpna 2022
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...