Parfumerie Douglas se zavazuje k udržitelnějšímu kosmetickému průmyslu

Parfumerie Douglas se zavazuje k udržitelnějšímu kosmetickému průmyslu

Parfumerie Douglas představila svou globální strategii udržitelnosti, která bude do 3 let zavedena v celkem 26 zemích. Značka se dlouhodobě snaží být hnací silou udržitelnosti v beauty segmentu, nyní proto představuje 4 hlavní pilíře, na kterých je strategie postavena. Jedním z nejambicióznějších cílů parfumerie je dosáhnout v rámci svých vlastních obchodních operací klimatické neutrality do konce roku 2025.

Společnost v tomto směru za sebou má hned několik úspěšných projektů. Téměř všechny produkty od roku 2020 privátní značky Douglas jsou zcela bez mikro plastů a jsou veganské. Přes 40 % produktů představených ve fiskálním roce 2021/22 je zařazeno do kategorie clean beauty, 63 % je vyrobeno z udržitelných ingrediencí, jejich garanci zaručuje certifikát FSC. Do roku 2030 se pak společnost zavázala vyrábět z recyklovaných materiálů více jak polovinu vlastní produkce. Současně se dlouhodobě snaží o podporu evropského trhu, ze kterého pochází. Většina produktů jsou už nyní produkována v EU.

„Udržitelná strategie společnosti Douglas se v celoevropském měřítku promítne i na český trh. Douglas si je vědom zodpovědnosti, kterou má vůči životnímu prostředí, svým zaměstnancům, partnerům i zákazníkům. Neustále proto přizpůsobujeme obchodní aktivity a procesy našim dlouhodobým cílům,“ říká Michal Kocman, Managing Director Parfumerií Douglas CZ&SK.

Lidé: prvním z pilířů se společnost zavazuje k diverzitě, inkluzi a vytvoření takové atmosféry na pracovišti, kdy je každý vyslyšen a je s ním zacházeno bez rozdílů. Podpoře se dostává lidem nejrůznější sexuální orientace, příslušníkům rasové menšiny či ženám – více jak 50 % managementu tvoří právě ony. Již nyní je Douglas jedním z lídrů rovnosti na pracovišti, tuto filosofii chce ale parfumerie rozšířit i mezi své partnery a dodavatele. Společnost zároveň podporuje i vzdělávání svých zaměstnanců, kteří mohou práci časově kombinovat s bakalářským studiem.

Produkt: Díky své vlastní privátní značce je Douglas schopný zmenšovat ekologickou zátěž kosmetických produktů. Udržitelnost je patrná od samotné výroby přes ingredience až po likvidaci. Celkem 85 % produktů je vyráběno v EU, 93 % z nich je veganských. Značka Douglas Collection navíc spolupracuje s organizací Plastic Bank, která podporuje dostupnost udržitelných výrobků pro všechny. Udržitelného přístupu se parfumerie drží i při komunikaci s dodavateli.

Planeta: Jedním z cílů tohoto pilíře je dosáhnout uhlíkové neutrality v rámci vlastních prodejen a kanceláří, a to do roku 2025. Douglas dále pracuje i na snižování množství produkovaného odpadu a větší energetické efektivitě. Nedílnou součástí strategie je i další vzdělávání zaměstnanců v oblasti životního prostředí a klimatu.

Řízení: Poslední pilíř spočívá ve vytvoření pravidel proti korupci a nastavení strategie zajišťující transparentnost a ochranu dat. Základem je zacházení se zaměstnanci, obchodními partnery a bezpečností dat a informací s etickou integritou a v souladu s právními požadavky.

Zdroj informací

Parfumerie DOUGLAS, s.r.o. a NejBusiness.cz

Datum

4. srpna 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

4. srpna 2025

Půjčka pro podnikatele nabízí velmi atraktivní možnosti

Jednoduchý scénář je za dveřmi, pro nečekané výdaje ve světě podnikání je tu malý úvěr. Ten se obejde bez...

7. července 2025

Stát podpoří pěstitele ovoce a zeleniny: Sezónní zaměstnanci v těchto sektorech získají slevu na pojistném a větší časový rozsah dohod

Sezónní zaměstnanci, kteří pracují v ovocnářství a zelinářství, získají slevu 7,1 % na sociálním...

3. července 2025

Program turistických voucherů pro Jeseníky přinesl regionu téměř 300 milionů korun

rogram turistických voucherů pro Jeseníky realizovaný Ministerstvem pro místní rozvoj (MMR) ve spolupráci...

11. června 2025

SÚIP: V roce 2024 provedl bezmála 19 000 kontrol a udělil pokuty za téměř 470 miliónů

Celkem 18 969 provedených kontrol, 5 595 udělených pokut v celkové výši 468 994 500 korun, ale i 1 934...

6. června 2025

První vysokorychlostní trať v ČR „Moravská brána“ je blíže realizaci

První vysokorychlostní trať v České republice uspěla v procesu posouzení vlivů na životní prostředí (EIA)...

4. června 2025

Firmy v železničním průmyslu nabízejí stovky pracovních míst pro letošní absolventy technicky zaměřených středních škol

Členské firmy Asociace podniků českého železničního průmyslu - ACRI letos nabízejí stovky pracovních míst,...

16. května 2025

Samsung přebírá špičkového globálního výrobce HVAC zařízení FläktGroup

Společnost Samsung Electronics oznámila, že uzavřela dohodu o převzetí veškerých akcií skupiny FläktGroup,...

27. dubna 2025

SGEF reportuje 36% nárůst financování strojů a technologických zařízení

Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...

25. dubna 2025

Flexibilních kanceláří v Česku už je přes 172 500 metrů čtverečních. A bude jich více i v regionech

Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...

22. dubna 2025

IROP v roce 2024: 2 409 podpořených projektů a investice za 26,5 miliardy korun

Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...

Reklama

Page generated in 1.5151 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál