7 tipů pro lepší reklamy ve Stories

7 tipů pro lepší reklamy ve Stories

Reklamy ve stories jsou velmi oblíbeným a efektivním marketingovým nástrojem, jak upozornit zákazníky na svůj produkt a zvýšit tak jeho prodej. Proč reklamy ve storiečkách využívat a jak je formátovat, aby měly co nejlepší výsledky shrnula fullservisová agentura LCG New Media.

 

Proč reklamu ve stories používat:

  • Je velmi efektivní – běží přes celý displej, nelze ji odignorovat.
  • Je levná – CPM má běžně mezi 20 až 30 Kč, ale i méně.
  • Má solidní proklikovost, CTR se pohybuje kolem 0,2–0,5 %, ale při správně zvolené kreativě a CTA prvku může být i kolem 1 %.
  • Detailní reporting každého snapu umožňuje kampaně dobře ladit a postupně vysledovat, co nejvíc funguje.

Jak ze Stories Ads vymáčknout maximum:

1. 3 snapy jsou ideální

Ve více snapech (jednotlivá okna stories) můžete odprezentovat už opravdu hodně informací. Zároveň ale mějte na paměti, že s každým snapem klesne dosah o 10–15 %. 3 snapy jsou ideální, 4 a více bychom použili opravdu výjimečně.

2. Rozpohybujte je!

Pokud vám to produkce nebo podklady dovolují, použijte občas videa a kombinujte je se statickými obrázky. Obejdete se ale i bez videí: nebojte se rozpohybovat jednotlivé prvky jinak statické grafiky. Dobře zvládnutá motion grafika pak uživatele zaujme, a přitom nemusí jít o nijak náročnou produkci.

3. Mějte brand maximálně viditelný

Od prvního okamžiku by měl být viditelný váš brand. Nespoléhejte se jen na ikonku v levném horním rohu, ale jasně komunikujte kdo jste už od první chvíle.

4. Buďte konzistentní

S brandingem se pojí ještě jedna důležitá věc: měl by být jednotný jak v rámci jednotlivých okének stories, tak se zbytkem vaší komunikace. Zní to jako samozřejmost, ale spousta značek si toto stále neuvědomuje a bezhlavě kopírují storýčka jiných firem, aniž by jim to sedělo do vlastní vizuální identity.

5. Jasný účel

Stejně jako ostatní reklamy, i ty ve stories musejí mít jasný účel a další krok. Chceme, aby uživatel jen shlédl reklamu a zapamatoval si náš příběh? Chceme po něm konverzi? Odvést ho na web? Nenechte ho tápat, jasně mu to sdělte a zvolte podle toho i správně otextovaný CTA button.

6. Zapojte zvuk

Až 70 % uživatelů Instagramu sleduje stories se zvukem. Sedmdesát procent! Většina reklamních stories zvuk přitom vůbec nevyužívá. Pokud najdete cestu, jak zvuk zapojit, určitě ho neváhejte využít.

7. Bavte

Vykašlete se na prvoplánový marketing a nezapomínejte svoje uživatele bavit. Využijte stickery a nechte svoje sledující třeba hlasovat. Na podobné aktivity jsou zvyklí z organických stories svých přátel a vaše komunikace tak bude přirozenější a autentičtější.

Zdroj informací

LCG New Media a NejBusiness.cz

Datum

2. srpna 2022

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

Reklama

Page generated in 1.7523 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál