Hornbach bere udržitelné podnikání vážně

Hornbach bere udržitelné podnikání vážně

Hornbach Česká republika vydává svou první brožuru mapující aktivity společnosti na poli společenské odpovědnosti a udržitelného podnikání. Mateřská organizace tuto iniciativu ještě podpořila svým reportem o uhlíkové stopě, který obsahuje údaje nejen za celou skupinu Hornbach ale i za český region. Brožura Hornbachu se v jednotlivých kapitolách věnuje všem relevantním tématům, od zaměstnanců, přes sortiment a dodavatele až po zákazníky. Nechává nahlédnout pod pokličku udržitelného fungování lídra na poli DIY.

Historie společnosti Hornbach se odvíjí jako rodinný příběh, který je v oboru DIY na našem trhu jedinečný. Stejně jako jsou vůči sobě ohleduplní členové rodiny, snaží se i Hornbach minimalizovat dopady svého podnikání na životní prostředí, a zároveň pečovat o své zaměstnance. „Naším cílem je zajistit, aby bylo zachováno dobré pracovní prostředí pro všechny, na všech úrovních a kdekoliv – v prodejně, v call centru, v logistických centrech nebo centrále,“ říká Lada Šmolková, jednatelka společnosti Hornbach pro ČR a Slovensko. O zdravé firemní kultuře svědčí i průměrná doba setrvání v zaměstnání v Hornbachu, jež činí přes 9 let.

Udržitelnost a společenská odpovědnost

Hornbach se zavázal k udržitelnému a společensky odpovědnému podnikání. Svým zákazníkům se snaží nabízet maximum produktů, jež buď splňují podmínky trvalé udržitelnosti, nebo jsou šetrné k přírodě. Bezpodmínečným základem obchodních vztahů je dodržování mezinárodních lidských práv a základních pracovních norem. Ctění zásad ekologicky, společensky a eticky odpovědného chování vyžaduje Hornbach na základě závazných CSR norem také od svých obchodních partnerů. „Naším cílem je prodávat pouze výrobky, o jejichž kvalitě jsme přesvědčeni a u nichž jsou nejen kvalita, ale také bezpečnost a užitné vlastnosti na prvním místě. A samozřejmě způsob, jakým byly výrobky vyrobeny – tedy s ohledem na dodržování odpovídajících pracovních podmínek,“ vysvětluje jednatelka Hornbach ČR Stanislava Hradilová.

Podpora nadací a projektů

Respekt, odpovědnost, spolehlivost, upřímnost, uvěřitelnost i důvěra jsou pro Hornbach velmi důležité – a to nejen z pohledu CSR aktivit ale také jako zájem o člověka, jeho bydlení i zahradu. Ostatně v tomto duchu se nesou i běžné kampaně Hornbachu, jako třeba letošní „Vyraž do Hornbachu“ nebo loňská kampaň k Biodiverzitě.

„Pro dlouhodobou spolupráci jsme si například v České republice vybrali Nadaci Via, se kterou dlouhodobě spolupracujeme na podpoře programu Místo, kde žijeme a pomáháme tak probudit k životu zapomenutá, opuštěná nebo zanedbaná místa, aby ožila a opět sloužila pro setkání obyvatel. Tato dlouholetá partnerství a desítky již realizovaných projektů doplňujeme kooperací a lokální podporou v místech našich prodejen,“ uvádí Jaroslav Paděra, jednatel Hornbachu ČR a SR.

První milník a budoucí kroky

První brožura o společenské odpovědnosti Hornbachu ČR bude mít v příštích letech samozřejmě další pokračování, tak jak se budou i nadále rozvíjet aktivity na poli společenské odpovědnosti a udržitelného podnikání. Tato sumarizační zpráva se těší velké podpoře mateřské organizace, kde nefinanční reporting patří k běžným standardům. Tento rok je navíc doplněný o vydání prvního reportu o uhlíkové stopě Hornbachu International, který obsahuje údaje rovněž za český region.

Brožura

Zdroj informací

Hornbach a NejBusiness.cz

Datum

12. července 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

Reklama

Page generated in 1.4586 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál