V rámci programu ČSOB pomáhá regionům určeného na podporu místních komunit mohou lidé až do 5. července podpořit vybrané prospěšné projekty. Rozhodnou tak, kdo z finalistů jarního kola získá nejvyšší finanční dar i od banky. V patnácti regionech se o přízeň veřejnosti uchází pět finalistů. ČSOB v každém regionu rozdělí 160 tisíc korun a celkem přispěje na podporu místních komunit 2,4 milionu korun.
„Obyvatelé regionu sami nejlépe vědí, co jejich kraj potřebuje. Necháváme proto právě je rozhodnout nejen o takzvané divoké kartě, ale i o výši podpory pro jednotlivé projekty. ČSOB pomáhá regionům podporuje místní komunity již desátým rokem. Proto jsme se rozhodli v tomto jubilejním ročníku zvýšit počet finalistů, kteří od nás získají finanční podporu,” říká Petr Hutla, vrchní ředitel a člen představenstva ČSOB zodpovědný za Společenskou odpovědnost a udržitelnost. Navýšení počtu projektů, které se mohou programu zúčastnit, je novinkou letošního roku. Dříve se totiž ucházeli o přízeň finalisté čtyři. „Vždy je důležité myslet na lidi ve svém okolí, spolupracovat a podporovat prospěšné projekty. Za tím si v ČSOB stojíme,“ dodává Petr Hutla.
Přihlášky do jarního kola tohoto programu posílali zájemci od 1. do 26. března. Odborná porota je potom posoudila a nakonec vybrala čtyři finalisty z každého regionu. Ty doplnil projekt s divokou kartou. Tedy ten, který během května získal nejvíce hlasů od veřejnosti. V závěrečné fázi mohou lidé poslat svým oblíbeným projektům finanční příspěvky. Projekt, který v daném regionu vybere nejvíce peněz, obdrží následně od ČSOB navíc 50 000 korun. Další finalisté v pořadí pak získají dary v hodnotě 40 000 Kč, 35 000 Kč, 25 000 Kč a 10 000 Kč. Výsledné rozdělení peněz pro všech 75 projektů bude zveřejněno 12. července.
Jubilejní 10. ročník programu ČSOB pomáhá regionům se banka rozhodla podpořit také speciální marketingovou komunikací v podobě videa. Představila v něm projekty, které veřejnost podpořila v předchozích ročnících – obnovu kostelních varhan v Dobříši, Sportovní klub vozíčkářů Praha, Nadační fond Mathilda, domov pro seniory Sue Ryder nebo Záchrannou stanice Pavlov. Video vytvořila agentura District Productions ve spolupráci s Kreativním studiem JITRA, režíroval jej Dominik Miškovský.
Československá obchodní banka, a. s. a NejBusiness.cz
21. června 2022
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...