Privátní značky Kaufland bodují

Privátní značky Kaufland bodují

Privátní značky Kauflandu opět uspěly ve Volbě spotřebitelů. Ocenění Nejlepší novinka 2022 dostaly produktové řady K-Jarmark hotová jídla chlazená, K-Classic plněné knedlíky mražené, K-Jarmark plátkované sýry z Vysočiny, K-Jarmark uzeniny a K-Take it veggie nápoje. Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2022 je marketingový program zákaznických preferencí, který monitoruje a oceňuje inovativní produkty na českém rychloobrátkovém trhu. 

„Velmi nás toto ocenění těší, protože je přímo od spotřebitelů. Naše privátní značky splňují ty nejvyšší standardy kvality a čerstvosti a bodují pravidelně i v testech kvality,“ uvedla tisková mluvčí Kauflandu Renata Maierl.

Podkladem pro udělení ocenění byly výsledky unikátního průzkumu, který realizovala společnost NielsenIQ. Dotazování proběhlo na reprezentativním vzorku čtyř tisíc českých respondentů.

Těm v kategorii hotových jídel nejvíce chutnaly produkty K-Jarmark hotová jídla chlazená. V kategorii tvrdé sýry zvítězily K-Jarmark plátkované sýry z Vysočiny, v kategorii uzeniny K-Jarmark uzeniny. Privátní značka K-Jarmark nabízí produkty od českých výrobců napříč celým sortimentem – od regionálních dodavatelů přináší ovoce a zeleninu, mléčné produkty, pečivo, hotová jídla nebo vejce. V současnosti je na regálech prodejen přes 200 výrobků této značky. Výrobky jsou značeny jednoduchým logem, kterému dominují tradiční národní lipové listy.

V kategorii mražené potraviny spotřebitelé na první místo zařadili K-Classic plněné knedlíky mražené. K-Classic je základní privátní značkou Kauflandu, spotřebitelé si ji pochvalují už 11 let. Přináší rozmanitý sortiment pro každou příležitost a těší se největšímu zájmu zákazníků. V současnosti nabízí 1 400 produktů, při výrobě je přitom kladen vysoký důraz na použití nejlepších surovin.

Spotřebitelé dali Kauflandu pomyslnou zlatou medaili také v kategorii veganské nápoje, konkrétně řadě K-Take it veggie nápoje. Kaufland zákazníkům nabízí i rozmanitý sortiment veggie produktů, díky kterým jednoduše docílí vyvážené a pestré stravy.

Výsledky 22. ročníku Volba spotřebitelů vyhlásila společnost ATOZ Marketing Services na slavnostním galavečeru 16. června v CUBEX Centru Praha.

Zdroj informací

Kaufland Česká republika v.o.s. a NejBusiness.cz

Datum

20. června 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

Reklama

Page generated in 5.7109 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál