Tesco reaguje na složitou ekonomickou situaci a přináší zákazníkům nový způsob, jak výrazně ušetřit

Tesco reaguje na složitou ekonomickou situaci a přináší zákazníkům nový způsob, jak výrazně ušetřit

Společnost Tesco v České republice přináší od 8. června Clubcard ceny, díky kterým členové věrnostního programu Clubcard nakoupí v řetězci ještě výhodněji. Počet výhod věrnostního programu založeného především na sbírání bodů a vracení zpět ve formě peněžních poukázek se tak rozšiřuje o další významný benefit, který zákazníkům pomáhá v náročném inflačním období.

Clubcard ceny se týkají stovek produktů nejen ze sortimentu potravin, ale i dalšího zboží, a zákazníci, kteří jsou registrování ve věrnostním programu, dosáhnou na skutečně výrazné slevy. Jedná se o další krok, kterým společnost pomáhá ve složité ekonomické situaci ochránit rozpočty svých zákazníků.

Věrnostní program Clubcard zavedlo Tesco v České republice již v roce 2010 a dnes je jedním z nejznámějších vůbec. Aktuálně je do něj zapojeno více než 1,2 milionu aktivních uživatelů, kteří využívají jak standardní Clubcard kartu, tak i aplikaci ve svých chytrých mobilních zařízeních, která přináší uživatelům ještě více výhod než klasická karta.

„Naší snahou je přinášet zákazníkům stále něco nového, co jim nejen pomůže výrazně ušetřit, ale také nabídnout sortiment, který ocení jak z hlediska kvality, tak i oblíbenosti. Proto je naší ambicí Clubcard ceny rozšiřovat na čím dál širší škálu produktů, které zákazník nalezne v našich prodejnách. Clubcard ceny se budou týkat jak potravin, tak i nepotravinářského zboží, například naší módní značky F&F. Prostřednictvím takto nastavených cen získají zákazníci okamžitou výhodu plynoucí ze svého členství v našem věrnostním programu,“ říká Katarína Navrátilová, generální ředitelka Tesco pro Českou republiku.

Registrace do věrnostního programu je velmi snadná a zákazníci mají na výběr rovnou několik možností. Mohou se registrovat prostřednictvím aplikace Clubcard, na webových stránkách itesco.cz nebo vyplněním papírového formuláře, pokud požadují klasickou plastovou Clubcard kartu. Poslední možnost využívá především starší generace osob.

„Věříme, že díky novince v podobě Clubcard cen přivítáme v našem věrnostním programu ještě více členů, kteří získají okamžitou možnost využít všech výhod, které jim naše Clubcard nabízí,“ dodává Katarína Navrátilová.

Položky, na které se vztahují Clubcard ceny budou výrazně označeny žluto-modrým označením Clubcard cena.

Zdroj informací

Tesco Stores ČR a.s. a NejBusiness.cz

Datum

10. června 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

Reklama

Page generated in 1.3657 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál