Po úspěchu na německém a rakouském trhu expanduje Midnightdeal i do České republiky. Rezervační platforma, která zprostředkovává ubytování prostřednictvím aukčního modelu, spojuje volné kapacity prémiových hotelů s cestovali, kteří si své ubytování nevybírají podle pevně dané ceny, ale nabízí svou vlastní během online aukce. Ve výsledku tak mohou dosáhnout na mnohem levnější ubytování, v průměru o 35 % ve srovnání s nejlevnějšími sazbami online.
Hoteliéři zase pronajmou více pokojů bez většího úsilí a současně si zachovávají plnou kontrolu nad cenami – jsou to právě oni, kdo výslednou nabídku o půlnoci buď přijmou, nebo ne. Midnightdeal má aktuálně přes 500 hotelových partnerů v přibližně 20 zemích včetně Česka, do konce roku míří na trojnásobek.
„Přes 2 miliony hotelových pokojů v Evropě zůstává každou noc prázdných, nabídka a poptávka se zde zkrátka nepotkávají. A to je bod, ze kterého vycházíme,“ říká Lukas Zirker, zakladatel Midnightdeal.
„Náš koncept je jednoduchý. Na Midnightdeal si najdete hotel, který se vám líbí, a na posuvníku vyznačíte optimální cenu, kterou jste ochotni za noc v tomto hotelu zaplatit. To, jestli hotel vaši nabídku přijme, vám mohou napovědět emoji na posuvníku, které indikují pravděpodobnost, že je nabízená částka adekvátní. Poté, co svou nabídku potvrdíte, už jen čekáte. O půlnoci se pak dozvíte, zda byla úspěšná,“ vysvětluje princip rezervace propojující aukci s prvky gamifikace Lukas Zirker. Aukce je anonymní, výslednou částku tak zná pouze hotel a zákazník. Rezervovat pokoj si však přes Midnightdeal může zákazník i okamžitě, a to prostřednictvím již snížené sazby, kterou platforma rovněž nabízí. Velkou výhodou pro zákazníky je u mnoha nabídek možnost zrušení rezervace zdarma.
Z transakce tak těží jak hotel, tak zákazník. „Celkem jsme zákazníkům ušetřili přes 2 miliony euro. Rezervace přes Midnightdeal jim v průměru ušetří 35 % ve srovnání s nejlevnějšími sazbami, které jsou dostupné online,” doplňuje Zirker. Hotely zase mohou nabídnout své volné kapacity a sami rozhodnout, jakou cenu akceptují.
Midnightdeal aktuálně spolupracuje s 500 hotely včetně hotelových řetězců v Německu, Rakousku, Chorvatsku, Itálii, Španělsku, Řecku, Nizozemsku či Slovinsku. Od luxusního ubytování v Alpách přes butikové hotely v Berlíně, Amsterdamu či Paříži po resorty v plážových destinacích nebo wellness hotely, včetně těch v Česku – tady je to například pětihvězdičkový Falkensteiner v centru Prahy či Chateu Monta Spa Resort v Mariánských lázních.
Do konce roku plánuje Midnightdeal navýšit své portfolio na 1500 hotelů a nabídnout tak zákazníkům z Německa, Rakouska a teď i z České republiky nový zážitek z ubytování.
Midnightdeal a NejBusiness.cz
1. června 2022
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....