Slovensko-český startup CloudTalk pokračuje v expanzi

Slovensko-český startup CloudTalk pokračuje v expanzi

Technologická společnost CloudTalk, která vyvíjí stejnojmennou cloudovou komunikační platformu pro efektivnější telefonní hovory, pokračuje ve svém rapidním růstu. Oproti minulému roku se jí zvýšily pravidelné příjmy (annual recurring revenue) o 200 %. Zároveň se jí podařilo čtyřnásobně rozšířit i svůj tým. Zatímco v lednu 2021 měl CloudTalk 53 lidí, letos už překročil metu 220 lidí. Každý měsíc přitom i nadále do firmy přichází přes 10 nových zaměstnanců. Úspěchy společnost slaví i z pohledu produktu, spokojenost klientů vyskočila na 97 % a hodnocení kvality telefonátů na 4,85 z 5.

„Růst o 200 % nás svým způsobem příjemně překvapil, protože v našich původních odhadech pro rok 2021 jsme byli opatrnější. Loňský rok pro nás totiž byl hlavně rokem investic do růstu týmu a do získávání nových zákazníků. Z finálních výsledků je ovšem vidět, že investice do nových klientů se nám začaly vracet dříve a ve větších částkách, než jsme původně předpokládali. V letošním roce plánujeme na tyto úspěšné výsledky navázat,“ hodnotí minulý rok Viktor Vanek, jeden ze dvou spoluzakladatelů a co-CEO CloudTalku.

„Zároveň jsme udělali obrovský pokrok v náboru nových kolegů do týmu. Počet lidí se během 12 měsíců zvětšil takřka čtyřikrát z 53 lidí v lednu 2021 na aktuálních 220 lidí. Letos zatím každý den začínáme onboardingem nového člověka. I nadále přitom sháníme nové posily – otevřeno máme stále kolem 60 pozic. Rok 2021 tak pro nás byl skutečně úspěšný – expandujeme rychleji, než jsme čekali, ale zároveň stále udržitelně,“ doplňuje Vanek.

CloudTalk nové pracovníky od letošního roku láká mimo jiné také na neomezené placené volno. Všichni členové týmu (včetně zahraničních pracovníků) tak nemají fixní počet dnů dovolené, ale dovolenou si berou dle vlastní potřeby. Společnost si od toho slibuje spokojenější zaměstnance, zvýšení produktivity a podpoření náboru. CloudTalk koncem loňského roku otevřel nové větší kanceláře v Bratislavě pro více než 60 lidí. Kromě toho má kanceláře také v Praze a španělské Malaze.

Mobilní aplikace, spokojenější zákazníci a kvalitnější hovory

CloudTalk však v roce 2021 nejen nabíral nové zákazníky a pracovníky. Jejich cloudová komunikační platforma, která poskytuje lepší a efektivnější telefonáty call center a dalších kontaktních míst s možností integrace desítek externích CRM a dalších systémů, se posunula i po technologické stránce. Vývojáři nejen z Evropy do platformy přinesli nové možnosti integrací, jazykové mutace, funkcionality i mobilní aplikaci.

„Spuštění vlastní mobilní aplikace je pro nás rozhodně jedním z klíčových milníků uplynulého roku. Našim klientům umožní výrazně rozšířit využití a flexibilitu platformy CloudTalk. Zároveň se nám podařilo představit celkem deset nových integrací s externími systémy a nástroji, včetně platforem Dataddo, Outreach nebo Microsoft Dynamics 365. Vypustili jsme také osm nových jazykových mutací, nové funkcionality jako možnost hovorů pro tři účastníky nebo správu kontaktů v desktopové aplikaci,“ komentuje produktový vývoj Martin Malych, druhý spoluzakladatel a co-CEO CloudTalku.

„Všechny tyto novinky a stovky menších a větších vylepšení v UX znamenají také výrazné zlepšení služeb pro koncové zákazníky. V roce 2021 vyskočilo skóre spokojenosti klientů (CSAT) z 85,6 % na 97 %. Medián času první odpovědi na dotaz v chatu klesl z 22 minut na pouhou jednu minutu. Hodnocení kvality hovorů taktéž vzrostlo z 4,75 na 4,85 z pěti. Velice pozitivní rok tak za sebou máme i z pohledu našeho produktu,“ uzavírá Malych.

Zdroj informací

CloudTalk s.r.o. a NejBusiness.cz

Datum

16. března 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

9. dubna 2025

ABB, Smart View a Keyence otevřely studentům dveře do reálného světa robotiky na RoboVision Hackathonu

ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...

8. dubna 2025

Exportéři hledají nové trhy. Diverzifikace je klíčem ke stabilitě a odolnosti

České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

Reklama

Page generated in 1.278 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál