Kadeřníci se hrdě hlásí k recyklaci hliníku

Kadeřníci se hrdě hlásí k recyklaci hliníku

Největší hráč na trhu s profesionálními produkty pro kadeřníky, Divize profesionálních produktů, L’Oréal Česká Republika, přichází s programem L’Oréal ProVALUE zaměřeným na recyklaci hliníkových obalů v kadeřnických salonech. Jen v loňském roce bylo na český trh dodáno přes 1,2 milionu tun ale jen 61 % bylo opětovně využito, uvádí Ekonom. L’Oréal se v rámci projektu zaměřuje na zvýšení podílu vytříděných hliníkových tub, ale také na zefektivnění jejich zpracování a následného využití. Do projektu už v testovací fázi vstoupily přední kadeřnické salony, další přibývají. Strategii komunikace, vizuální stránku a claimy včetně kampaňového #ovlasblizprirode si střihla agentura We Are Signature, která podobně zaštítila třeba refresh brandu Hradeckých delikates bez chemie.

Kadeřnické salony s minimálním dopadem na životní prostředí

"V souladu s naším globálním programem 'L´Oréal pro budoucnost ' jsme hledali řešení, které by v našem regionu pomohlo zlepšit recyklovatelnost obalů od kosmetických přípravků. Vzhledem k faktu, že v ČR není stále velká část hliníkových obalů efektivně recyklována a sami kadeřníci a majitelé salonů cítí, že v tomto směru by se dalo leccos zlepšit, rozhodli jsme se spustit projekt PRO VALUE by L´Oréal. Je to pro nás skvělý okamžik, neboť můžeme našim partnerským kadeřnickým salonům zapojeným do projektu garantovat, že obaly, které nashromáždí, neskončí na skládce, ale získaný materiál bude recyklován a dále smysluplně využit.“ uvedla Brigitte Streller, generální ředitelka společnosti L'Oréal Česká republika.

Klíčovým partnerem je společnost Metal Trade Comax, jejíž technologie dokáže „i hliníkový materiál pocházející z kadeřnictví přepracovat do formy tzv. ingotů, které jsou dále využívány například v automobilovém průmyslu nebo ve stavebnictví,“ dodává zástupce společnosti Metal Trade Comax.

L'Oréal sází na svědomí kadeřníků, agentura na stylový merch

Do projektu se zapojili přední čeští kadeřníci jako Salon Petra Měchurová, Hair studio Honza Kořínek či Ateliér Kotlár. Během testovací fáze se i přes omezení způsobená pandemií podařilo nasbírat několik desítek kilogramů hliníkového odpadu. V další fázi chce L'Oréal oslovit širší kadeřnickou komunitu a motivovat je ke vstupu do programu. „Salony dostanou sběrné nádoby s komunikačním balíčkem k projektu.Vizí projektu je l, že každý salon, který se zapojí, bude moct svou účast v projektu efektivně komunikovat ke svým zákazníkům a hrdě tak bude dále šířit myšlenku recyklace." doplňuje Tereza Fišer, spoluzakladatelka We Are Signature. Agentura připravila vizuál ke kampani pro B2B i B2C komunikaci, graficky vycházela z globálního loga.

„V kampani jde o recyklaci hliníku, pro jasnost sdělení jsme šli cestou zobrazení lahviček a obalů, které se z tohoto materiálu vyrábí. Záměrně jsme je „pocuchali,” aby bylo z vizuálu jasné, že nejde o produktovou fotku, ale proces. Celkový dojem toho, že jde o recyklaci, pak dotváří samotný symbol barevného trojúhelníku, který jsme převzali z loga Pro VALUE,” přibližuje grafik Vojtěch Petr, který se na projektu podílel spolu s Michalem Burdikovem.

Na projektu dále pracovali: Tereza Fišer, Kristýna Szkanderová, Gabriela Michálková, Natálie Mayahová a Tereza Winklerová.

Oříškem, a zároveň pomyslnou třešničkou na dortu kampaně, bylo dle spoluzakladatelky agentury Kristýny Szkanderové vymýšlení kampaňového hashtagu: „Měl spojovat zelenou myšlenku, a zároveň vzbuzovat na první dobrou asociaci s kadeřníky. Kandidátů bylo více, ale vyhrál #ovlasblizkprirode.”

Zdroj informací

We Are Signature s.r.o. a NejBusiness.cz

Datum

26. ledna 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

Reklama

Page generated in 2.3445 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál