ARBOmedia zásadně posiluje v portfoliu webů

ARBOmedia zásadně posiluje v portfoliu webů

Mediální společnosti TISCALI MEDIA, a.s. a ARBOmedia, s.r.o., které na trhu vystupují jako jeden subjekt zajišťující prodej online inzerce na českém a slovenském trhu, zásadně posilují v počtu reklamních impresí. Nově teď zastupují weby vydavatelství Extra Online Media a zpravodajský server TÝDEN.cz, který spadá pod skupinu EMPRESA MEDIA.

Portfolio cca 130 webů, kam dnes patří velké české projekty jako Uschovna.cz, Echo24.cz, Tiscali.cz, Osobnosti.cz, Games.cz, Fights.cz, Ulékaře.cz, NášRegion.cz a další, doplní weby eXtra.cz, Lifee.cz, G.cz, Extralife.cz, OneTV.cz a TÝDEN.cz.

Celkový měsíční zásah bude doměřen v lednových číslech Netmonitoru začátkem února 2022. „Předpoklad je, že budeme atakovat první příčky žebříčku TOP 10 vydavatelů,“ komentuje akvizici Michal Kubík, CEO TISCALI MEDIA, a.s. „Na trhu jsme více než 13 let. Máme velké zkušenosti jak s tvorbou a provozem vlastních webových projektů, tak s obchodním zastoupením subjektů, které nemají vlastní obchodní tým. Naše společnosti zároveň nabízí klientům možnosti kompletního fullservice,“ dodává.

Růst ve službách a posilování portfolia je pro tento rok naší prioritou

„Rok 2022 bude opět zajímavý. Věříme v růst trhu, a proto se zaměřujeme na zastupovaná média, do nichž také značně investujeme. Nové zařazení webů Extra Online Media a EMPRESA MEDIA do našeho portfolia a pokračující dlouhodobá spolupráce s Echo Media je toho důkazem. Cíl pro rok 2022 je zvýšit růst hlavně ve službách a přímém obchodu, které tvoří nemalou část našeho obratu. Tímto chceme naše obraty ještě více diverzifikovat a nebýt závislí na jednom typu příjmu,“ doplňuje CEO ARBOmedia Petr Jaroš.

Ceny reklamy zdražují. Je to komodita, která je ale obchodovatelná

„Ceny reklamních formátů obecně rostou. Každý rok dochází ke zdražení, které odráží změny na reklamním trhu. Jak se trh vyvíjí a mění, některé formáty jsou více poptávané, a tím se cena tlačí výš. Některé naopak zlevňují či se drží na stávající úrovni. Náš obchodní tým se snaží s těmito změnami efektivně pracovat tak, aby klienti dostávali maximální přidanou hodnotu a ceny se mohly udržet na stávající a přijatelné úrovni, což tak ostatně děláme již celou řadu let. Rozšiřujeme hlavně reklamní balíčky, nově například „Bulvár pack“ s Extra.cz či „Zpravodajský pack“ o Echo24.cz a TÝDEN.cz. Nadále držíme obchodní podmínky pro agentury i v roce 2022,“ vysvětluje obchodní ředitel skupiny TM/ARBO Karel Brýna.

Zdroj informací

ARBOmedia s.r.o. a NejBusiness.cz

Datum

15. ledna 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

Reklama

Page generated in 5.5177 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál