Jaký dárek pořídit svým klientům či obchodním partnerům, aby za něj byli rádi a opravdu ho používali? Na předmětu také musíte mít své logo, aby dobře sloužil vaší propagaci. Když obě podmínky zkombinujete, je jasné, že dárkem by měl být nějaký předmět denní potřeby.
Přidejte k němu kvalitní provedení, materiál a vhodně umístěné logo vaší značky a budete mít vystaráno. Podívejte se na nápady, které vám výběr toho správného reklamního dárku usnadní.
A proč si dát na výběru firemního dárku záležet? Klient snadno pozná, jestli dostává jako dárek levný promo předmět, jen „aby se neřeklo“. Obratem se ho pak zbaví a pro firmu se jedná o vyhozené peníze. V tom horším případě tím klesne klientovo mínění o firmě. Když ale klient dostane něco, co ho potěší nebo nadchne, bude si firmu pozitivně připomínat přirozeně ji propagovat svému okolí.
Až vyberete dokonalý reklamní předmět, nepokazte si svůj dárek příliš křiklavou reklamou. Decentní provedení udělá takový předmět použitelnější a díky tomu ho klient bude opravdu s radostí a často používat.
NejBusiness.cz
21. prosince 2021
Celkem 18 969 provedených kontrol, 5 595 udělených pokut v celkové výši 468 994 500 korun, ale i 1 934...
První vysokorychlostní trať v České republice uspěla v procesu posouzení vlivů na životní prostředí (EIA)...
Členské firmy Asociace podniků českého železničního průmyslu - ACRI letos nabízejí stovky pracovních míst,...
Společnost Samsung Electronics oznámila, že uzavřela dohodu o převzetí veškerých akcií skupiny FläktGroup,...
Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...
Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...
Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...
V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...