Přání nepočká, Twisto ano! Fintech odstartoval závěrečnou fázi vánoční kampaně

Přání nepočká, Twisto ano! Fintech odstartoval závěrečnou fázi vánoční kampaně

Twisto odstartovalo poslední fázi své vánoční kampaně. Ta má lidi při vánočních nákupech motivovat k využívání splatnosti až po Vánocích a k rozložení větších výdajů na třetiny. Obě služby jsou zdarma a bez navýšení. Koncept kampaně je založen na představení Twista jako služby, která pomáhá lidem plnit vánoční přání, a hlavním claimem je „Přání nepočká. Twisto ano!“. První fáze kampaně začala už v listopadu spuštěním webu prejusi.twisto.cz. Nyní Twisto představilo animovaný vánoční videospot a tři produktová videa. Český fintech, jehož akvizice byla nedávno dokončena australským Zipem, celou kampaň připravil inhouse.

Za vánoční kampaní stojí koncepčně i exekučně interní brand tým Twista, jmenovitě Radek Kratochvíl a Kateřina Kořínková, v čele marketingu je od letošního léta Pavel Rath. První fáze kampaně byla spuštěna už na začátku listopadu. Twisto představilo generátor přání, stránku prejusi.twisto.cz, kde prezentuje vánoční nabídku partnerských e-shopů. U desítky z nich je možná platba až po Vánocích.

„Chtěli jsme našim zákazníkům poskytnout relevantní nabídku s předstihem. S ohledem na vývoj v ČR – pandemická situace nebo nízké kapacity výrobců – je pro všechny mnohem větší výzvou zajistit Vánoce včas. Proto jsme s vybranými partnery zahájili kampaň s konceptem přání již v listopadu. Brzký start se nám osvědčil, u buy now pay later plateb s Twisto Pay jsme zaznamenali 20% nárůst,“ komentuje probíhající kampaň Pavel Rath, CMO Twista.

První prosincový týden pak Twisto představilo nový animovaný spot a tři produktová videa, ve kterých kromě platby až po Vánocích nabízí také možnost rozložit si větší výdaje nad 1 500 Kč na třetiny bez navýšení a zdarma. Kampaň je určena především pro online prostředí, vedena je zejména na Youtube, Spotify, sociálních sítích a v dalších online výkonnostních kanálech s podporou agentury Marketup.

„Přání je magické slovo, které je duchem Vánoc. Přejete si někoho obdarovat, přejete si hezký dárek, ale také si přejete zažít krásné Vánoce a konečně se vidět s celou rodinou. Vybrali jsme tak claim ‚Přání nepočká. Twisto ano!‘, protože Twisto je způsobem, jak si přání splnit. Hlavním vizuálním motivem se pak stala vánoční křišťálová koule, která je synonymem splnění přání – stačí s ní zaklepat a něco si přát,“ popisuje Radek Kratochvíl z brand týmu Twista.

Zdroj informací

Twisto payments a.s. a NejBusiness.cz

Datum

11. prosince 2021

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

Reklama

Page generated in 1.2916 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál