Twisto odstartovalo poslední fázi své vánoční kampaně. Ta má lidi při vánočních nákupech motivovat k využívání splatnosti až po Vánocích a k rozložení větších výdajů na třetiny. Obě služby jsou zdarma a bez navýšení. Koncept kampaně je založen na představení Twista jako služby, která pomáhá lidem plnit vánoční přání, a hlavním claimem je „Přání nepočká. Twisto ano!“. První fáze kampaně začala už v listopadu spuštěním webu prejusi.twisto.cz. Nyní Twisto představilo animovaný vánoční videospot a tři produktová videa. Český fintech, jehož akvizice byla nedávno dokončena australským Zipem, celou kampaň připravil inhouse.
Za vánoční kampaní stojí koncepčně i exekučně interní brand tým Twista, jmenovitě Radek Kratochvíl a Kateřina Kořínková, v čele marketingu je od letošního léta Pavel Rath. První fáze kampaně byla spuštěna už na začátku listopadu. Twisto představilo generátor přání, stránku prejusi.twisto.cz, kde prezentuje vánoční nabídku partnerských e-shopů. U desítky z nich je možná platba až po Vánocích.
„Chtěli jsme našim zákazníkům poskytnout relevantní nabídku s předstihem. S ohledem na vývoj v ČR – pandemická situace nebo nízké kapacity výrobců – je pro všechny mnohem větší výzvou zajistit Vánoce včas. Proto jsme s vybranými partnery zahájili kampaň s konceptem přání již v listopadu. Brzký start se nám osvědčil, u buy now pay later plateb s Twisto Pay jsme zaznamenali 20% nárůst,“ komentuje probíhající kampaň Pavel Rath, CMO Twista.
První prosincový týden pak Twisto představilo nový animovaný spot a tři produktová videa, ve kterých kromě platby až po Vánocích nabízí také možnost rozložit si větší výdaje nad 1 500 Kč na třetiny bez navýšení a zdarma. Kampaň je určena především pro online prostředí, vedena je zejména na Youtube, Spotify, sociálních sítích a v dalších online výkonnostních kanálech s podporou agentury Marketup.
„Přání je magické slovo, které je duchem Vánoc. Přejete si někoho obdarovat, přejete si hezký dárek, ale také si přejete zažít krásné Vánoce a konečně se vidět s celou rodinou. Vybrali jsme tak claim ‚Přání nepočká. Twisto ano!‘, protože Twisto je způsobem, jak si přání splnit. Hlavním vizuálním motivem se pak stala vánoční křišťálová koule, která je synonymem splnění přání – stačí s ní zaklepat a něco si přát,“ popisuje Radek Kratochvíl z brand týmu Twista.
Twisto payments a.s. a NejBusiness.cz
11. prosince 2021
Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...
Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...
Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...
V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...