Erste Group uvádí vánoční kampaň zaměřenou na udržitelnou budoucnost

Erste Group uvádí vánoční kampaň zaměřenou na udržitelnou budoucnost

Nejnovější vánoční reklama skupiny Erste Group je tu! Již čtvrtým rokem pomáhá vídeňská bankovní skupina šířit ducha Vánoc prostřednictvím globální digitální kampaně. Letos se reklama skupiny Erste Group soustředí na budoucnost našeho světa a jeho nejmladších obyvatel.

Díky svým předchozím reklamám, které se těší více než 200 milionům zhlédnutí, se Erste Group etablovala jako jedna z nejúspěšnějších značek, která pravidelně vytváří vánoční reklamu. Kreativní realizace reklamy se znovu ujala agentura Jung von Matt DONAU.

Zaměřeno na budoucnost

Nová vánoční reklama se zabývá změnou klimatu. Používá známé situace z každodenního života rodiny, aby ukázala, že i malý čin může znamenat velký rozdíl pro dosažení lepší budoucnosti. Šetření vodou, třídění odpadu, používání kola místo auta – jde vždy o to chovat se odpovědně, abychom mohli našim dětem nabídnout budoucnost, kterou stojí za to žít. Reklama vypráví příběh o nastávajícím otci, kterého k udržitelnému chování pohne myšlenka na jeho nenarozené dítě: #believetomorrow

„Budoucnost bude náročná pro všechny. Budeme muset přehodnotit, jak se chováme, hledat alternativy a postavit se výzvám – a díky této zkušenosti růst. Nejde jen o to, abychom se bez některých věcí obešli, ale také o to, jak nejlépe využít příležitostí a rozvíjet se jako osobnosti. Věřme v zítřek,“ říká vedoucí Řízení značky skupiny Erste Group Mario Stadler.

Vytvořeno osvědčenou partou

Za kreativní realizaci reklamy znovu odpovídala agentura Jung von Matt DONAU. Její kreativní ředitel a řídící partner Werner Singer řekl: „Filmy, které jsme v uplynulých letech pomáhali Erste Group vytvářet, měly jasné zaměření: věřme v sebe. Letos tuto myšlenku dále rozvíjíme: věřme v sebe – a v zítřek. Přesně jako Jakub v reklamě, který se každý den potýká s možnostmi volby, když se snaží co nejlépe připravit svět pro svou nenarozenou dceru a nemůže se dočkat, až se s ní konečně setká.“

Animaci zajistilo londýnské studio Passion Pictures, které realizovalo smyšlené světy vánočních reklam skupiny Erste Group již v uplynulých letech. Ve spolupráci s režisérem Markem Waringem letos studio Passion Pictures vytvořilo fantazijní svět inspirovaný stylem fázové animace, který se vymyká realitě. Autorem hudby k reklamě je Soviet Science, zatímco texty písní napsal Andreas Putz, řídící partner a zakladatel agentury Jung von Matt DONAU.

Úspěšné vánoční příběhy

Po Ježečkovi Henrym (2018), Čmeláčí holčičce Hanně (2019) a Edgarovi (2020) je tato nejnovější reklama již čtvrtým vánočním krátkým filmem, který skupina Erste Group vydává společně s agenturou Jung von Matt DONAU a studiem Passion Pictures. Laťka je nastavená vysoko: předchozí vánoční reklamy mají dohromady více než 200 milionů zhlédnutí a získaly více než 50 ocenění.

Zdroj informací

Erste Group a NejBusiness.cz

Datum

20. listopadu 2021

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

Reklama

Page generated in 1.728 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál