V rámci ocenění Mastercard Obchodník roku 2021 budou po devatenácté vyhlášeni nejlepší obchodníci působící na českém trhu. Současně se zahájením tohoto ročníku bylo spuštěno hlasování veřejnosti, a zákazníci tak mohou vybrat svého nejoblíbenějšího obchodníka. Hlasovat v kategorii Cena veřejnosti je možné od 18. října 2021 do 9. ledna 2022 prostřednictvím internetových stránek www.obchodnik-roku.cz. Hlasující se mohou zároveň zúčastnit soutěže o 10 Apple iPadů a 100 předplacených karet Mastercard v hodnotě 1 000 Kč.
„Ocenění Mastercard Obchodník roku sleduje preference zákazníků a jejich spokojenost s obchodníky již devatenáct let. Je to na českém trhu – ale i ve středoevropském kontextu – unikát. Toto ocenění bylo u okamžiku, když nastal boom hypermarketů a obchodních center, bylo u toho, když obchodníci rozvíjeli nové platební metody – od magnetických proužků až po bezkontaktní platby kartou a následně platby mobilem a hodinkami a bylo u opatrných startů e-shopů a jejich následné expanze do všech komodit. Nicméně takovou zkouškou, jakou maloobchod prošel v době pandemie, jsme, troufnu si říct, nezažili. Maloobchod v reakci na protiepidemická opatření akceleroval inovace a podstatné je, že v řadě případů jsou to inovace trvalé, které zákaznický zážitek posunují o další stupně. Bude proto zajímavé sledovat, jak tyto změny a inovace v letošním ročníku zamíchají pořadím,“ říká Michal Čarný, generální ředitel Mastercard pro Českou republiku a Slovensko.
„Spokojenost s nákupem u daného obchodníka a to, zda jde z pohledu zákazníků o ‚love brand', se nejvíce promítá do kategorie Cena veřejnosti. Je proto mezi obchodníky považována za jednu z nejprestižnějších kategorií. V loňském ročníku hlasovalo přes 114 tisíc lidí, což řadí ocenění Mastercard Obchodník roku mezi nejpopulárnější české ceny vůbec,“ doplnil Michal Čarný. Veřejnost může pro své nejoblíbenější obchodníky hlasovat v období od 18. října 2021 do 9. ledna 2022 prostřednictvím internetových stránek www.obchodnik-roku.cz. Hlasující se mohou zároveň zúčastnit soutěže o 10 Apple iPadů a 100 předplacených karet Mastercard v hodnotě 1 000 Kč.
Absolutní vítěz a vítězové sortimentních kategorií budou určeni na základě výsledků expertního průzkumu realizovaného nezávislou výzkumnou agenturou.
1. Mastercard Obchodník roku s potravinami
2. Mastercard Obchodník roku s drogerií a parfumerií
3. Mastercard Obchodník roku s oděvy
4. Mastercard Obchodník roku s obuví
5. Mastercard Obchodník roku se sportovními oděvy a potřebami
6. Mastercard Obchodník roku s elektrem a elektronikou
7. Mastercard Obchodník roku pro dům, zahradu a chovatele
8. Mastercard Obchodník roku s nábytkem a bytovými doplňky
9. Mastercard Čerpací stanice s prodejnou
10. Mastercard Obchodník roku s knihami
11. Mastercard Obchodník roku s hračkami
12. Mastercard Lékárna roku
13. Mastercard E-shop roku
Princip výběru vítěze kategorie Mastercard Inovace roku je tříkolový a je kombinací expertního názoru a volby profesionály z oblasti obchodu. V prvním kole proběhne individuální nominace kandidátů ze strany členů expertního týmu a na základě hlasování budou vybrány tři nominace s největším počtem hlasů. Kandidáti na 1. až 3. místě budou vyzváni ke krátké prezentaci svého řešení na konferenci Retail Summit a o vítězi rozhodnou hlasováním účastníci konference.
Mastercard a NejBusiness.cz
18. října 2021
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....