„Jsme připraveni poskytnout radu a pomoc všem klientům naší bývalé dceřiné společnosti Energie ČS, která je nyní dceřinou společností Bohemia Energy. Klienti Energie ČS nás mohou kontaktovat na speciální lince 800 960 960. Začínáme také s obvoláváním klientů Energie ČS, kteří realizují platby za energie z účtů u České spořitelny, abychom jim pomohli s nastavením plateb novému dodavateli energií,“ říká mluvčí Spořitelny Filip Hrubý.
Česká spořitelna, a.s. a NejBusiness.cz
17. října 2021
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...