Tesco neustále zlepšuje své služby a reaguje na měnící se potřeby svých zákazníků. V rámci online nakupování rozšiřuje závozové oblasti, doplňuje nabízený sortiment zboží a nově také nabízí doručení v den objednání. Služba je nyní k dispozici v hlavním městě.
Obliba online nakupování neustále roste a stále více lidí využívá možnosti nakupovat z pohodlí domova. Obrovským přínosem této služby je jednoznačně úspora času. Tesco navíc nabízí široký sortiment více než 16 000 produktů, a to za stejné ceny jako v kamenných obchodech. Kvalita vybraných produktů je jako při osobním nákupu, o jejich výběr se starají vyškolení pickeři, kteří jsou pomyslnýma očima a rukama zákazníka. Zákazníci mají nyní další možnost nechat si nákup doručit v den objednání. Platí to i v případě Služby Klikni&Vyzvedni.
„Naším cílem je umožnit všem našim zákazníkům kvalitní a pohodlné nakupování. Proto je pro nás důležité neustále zdokonalovat naše poskytované služby. Jedním z takových vylepšení je další možnost doručení v den objednání. Prostřednictvím naší služby Tesco Online nákupy nabízíme výběr nejoblíbenějších zákaznických produktů, a to kdykoli. Zákazník si může vybrat, zda chce doručení dnes, zítra nebo až za 3 týdny. Zkrátka vše, co potřebujete, kdykoliv,“ vysvětluje Patrik Dojčinovič, provozní ředitel Tesco pro ČR.
Služba Tesco Online nákupy dokáže velmi pružně reagovat na měnící se potřeby českých zákazníků. Svědčí o tom také novinky a změny, které byly v poslední době realizovány:
• Zásadní navýšení (zdvojnásobení) kapacity závozů prostřednictvím externího dodavatele – logistické služby DoDo.
• Rozšířena dostupnost v regionech Děčín, Ústí nad Labem, Vysočina, Přerov a Prostějov.
• Rozšíření sortimentu spotřebního zboží – sortiment pro domácnost, papírnictví, malé domácí elektrospotřebiče, elektrické výrobky pro osobní péči, baterie, žárovky a hračky pro děti.
• Nárůst počtu objednávek o 100 % (srovnání 1. března 2020 a 1. března 2021)
• Expresní doručení do 30 minut ve spolupráci s Dáme jídlo z pražských prodejen Tesco Expres, z prodejen Žabka ve spolupráci s Bolt, Wolt a Dáme jídlo.
• Online nakupování je v současné době k dispozici více než 6,4 milionu zákazníků v České republice.
• Doručení nákupu bez tašek – nyní je předdefinovaná jako primární volba
• Možnost doručení nákupu bez náhrad – zákazník si může vybrat, že ve svém nákupu nechce náhradní položky.
• Online Baby klub – členové získají přístup k prémiovým nabídkám a slevám pro sebe i svou rodinu.
• Záruka kvality – naši pickeři vybírají pro zákazníky to nejlepší a neustále kontrolují kvalitu zboží, zákazník má pak vždy možnost vrátit cokoliv, co nechce převzít.
Tesco Online nákupy se bude i nadále rozvíjet na základě potřeb zákazníků, aby jejich nakupování bylo ještě přívětivější, pohodlnější a dostupnější. Tesco již v nadcházejících týdnech a měsících představí další vylepšení a rozšíření této oblíbené služby.
Tesco Stores ČR a.s. a NejBusiness.cz
15. října 2021
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...