Zákazníci ve dvaceti evropských zemích, kteří si zakoupí televizor BRAVIA XR a splní podmínky kampaně, získají digitální kód do PlayStation™Store v hodnotě 3 000 Kč. Kampaň navazuje na představení oficiálního označení televizorů BRAVIA XR jako ‚Ideální pro PlayStation®5‘. Ty díky zbrusu novým exkluzivním funkcím zajistí dokonalý zážitek z hraní na konzoli nové generace.
Společnost Sony Europe B.V. zahajuje ve spolupráci se společností Sony Interactive Entertainment (SIE) ve dvaceti evropských zemích (Velká Británie, Francie, Německo, Itálie, Španělsko, Portugalsko, Nizozemsko, Belgie, Švýcarsko, Rakousko, Polsko, Řecko, Rumunsko, Česká republika, Slovensko, Maďarsko, Dánsko, Norsko, Švédsko a Finsko) propagační akci pro zákazníky, kteří si zakoupí televizor BRAVIA XR, první televizory na světě využívající kognitivní inteligenci, a splní podmínky kampaně. Ti mohou získat digitální kódy do PlayStation™Store v hodnotě 3 000 Kč. Nabídka se vztahuje na všechny nákupy u vybraných prodejců zapojených do kampaně, které zákazníci v průběhu akce uskuteční.
Televizory Sony BRAVIA XR poskytují úžasně realistický obraz plný živých barev a poutavého kontrastu, doplněný jedinečnou technologií zvuku vycházejícího z obrazovky Sound-from-Picture Reality™, díky níž se ocitnete přímo v centru dění, ať už jste ponořeni do hry nebo sledujete film. Televizory Sony BRAVIA XR jsou ideální pro hraní her, přináší realistické barvy a detaily, zajišťují rychlou odezvu a pohlcující zvuk společně s podporou řady funkcí HDMI 2.1. S odezvou obrazu pouhých 6,0 msi dosáhnete u modelů Z9J mimořádné plynulosti a odezvy při střelbě, sportu nebo náročných hrách s rychlou akcí na obrazovce.
Televizory jsou vybaveny kognitivním procesorem (Cognitive Processor) XR, který je mozkem nového modelu BRAVIA XR a využívá zcela nový způsob zpracování, jenž překonává běžnou umělou inteligenci. Byl navržen tak, aby napodoboval způsob, jak lidé vidí a slyší. Když se díváme na objekty, nevědomky se zaměřujeme na určité body. Kognitivní procesor XR využívající kognitivní inteligenci rozděluje obrazovku na mnoho zón a zjišťuje, kde se v obraze nachází ‚ohnisko‘. Zatímco běžná umělá inteligence (AI) dokáže detekovat a analyzovat prvky obrazu, jako je barva, kontrast a detaily, pouze jednotlivě, nový kognitivní procesor (Cognitive Processor) XR dokáže analyzovat celou řadu prvků najednou, stejně jako to dělá náš mozek. Tímto způsobem dochází k vzájemnému přizpůsobení všech prvků pro dosažení co nejlepšího konečného výsledku, takže vše ve scéně je synchronizované a realistické – to běžná umělá inteligence nedokáže.
Kognitivní procesor XR také dokáže analyzovat polohu zvuku v signálu, takže zvuk přesně odpovídá dění na obrazovce. Kromě toho převádí jakékoli audio na 3D prostorový zvuk tak, aby poskytl co nejrealističtější a pohlcující zvukovou scénu. Učí se, analyzuje a zpracovává nebývalé množství dat a inteligentně optimalizuje každý pixel, snímek a scénu pro nejrealističtější obraz a zvuk, jaký kdy společnost Sony nabízela.
Sony a NejBusiness.cz
9. října 2021
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....