Samoobslužné nakupování přes aplikaci K-Scan, digitální obrazovky nepřetržitě informující o sortimentu, zákaznické terminály, ekologický systém vytápění i chlazení, úsporné LED osvětlení. Nová prodejna Kauflandu v Olomouci, která bude otevřena ve druhé polovině října, je přímo nabitá moderními technologiemi. „Naše druhá prodejna v Olomouci má nový optický design a bude vlajkovou lodí celé Moravy. Zároveň bude testovacím místem pro nové technologie. Zákazníci se mohou těšit na příjemné prostředí a široký výběr zboží včetně produktů od lokálních dodavatelů,“ přiblížila tisková mluvčí společnosti Renata Maierl.
Stavba olomoucké prodejny u křižovatky Hněvotínské a Okružní ulice byla zahájena v listopadu minulého roku. Na prodejní ploše o výměře 4122 metrů čtverečních bude zákazníkům usnadňovat nákup například mobilní aplikace K-Scan. Zákazníci si díky ní mohou zboží sami naskenovat (ručními scannery či mobilním telefonem) a poté už jen zaplatit u některé z osmi samoobslužných pokladen, které doplňují 4 mini samoobslužné pokladny. Součástí pokladní zóny je také 11 klasických pokladen s odkládací plochou a ochrannými plexiskly.
Nákup výrazně usnadní zákaznické terminály, které slouží k ověření cen, poskytují informace o složení výrobků či o akčním zboží nebo ukazují plánek prodejny. Orientaci a nakupování zákazníkům navíc zpříjemní přehledný navigační systém u jednotlivých regálů.
Zákazníci se mohou těšit na široký výběr zboží. Velkou oblibu si jistě brzy získají čerstvé pulty, které nabídnou široký sortiment uzenin, sýrů, lahůdek, ryb a dalších druhů masa, včetně toho z vlastního masozávodu Kauflandu v Modleticích. V úseku pečiva najdete i ohřevnou vitrínu s grilovanými kuřaty. Ve speciálních regálech zákazníci nakoupí také TO-GO sortiment nebo bezlepkové, bezlaktózové, veganské či BIO produkty. Kaufland bude významně spolupracovat i s regionálními dodavateli. „Od regionálních dodavatelů budeme mít v nabídce piva, tvarůžky, sýry, jogurty, knedlíky, chlebíčky, zákusky, či místní lihoviny,“ vyjmenovala Renata Maierl.
Při stavbě prodejny bylo myšleno také na přírodu a udržitelnost. Prodejna disponuje rekuperačním zařízením využívajícím k vytápění odpadní teplo z chladicích zařízení, takže nepotřebuje topné kotle či dálkové vytápění. Navíc bude využívat retenční nádrž na odchyt vody.
Větší část parkoviště je zapuštěna do terénu pod obchodním domem a nabízí celkem 325 parkovacích míst, cestu z krytých parkovacích míst v garážích na prodejní plochu usnadňují výtahy a zajišťují tak bezbariérový přístup. Lidé v okolí jistě ocení i zakrytý prostor nákladové rampy pro nižší hlučnost. V budově jsou také umístěny kancelářské prostory centrály společnosti Kaufland pro oblast Morava s moderním zázemím pro zaměstnance.
Kaufland Česká republika v.o.s. a NejBusiness.cz
22. září 2021
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...