ČTÚ zahajuje kampaň „Plaťte jen za skutečnou rychlost internetu“

ČTÚ zahajuje kampaň „Plaťte jen za skutečnou rychlost internetu“

Krátce po spuštění nástroje na měření kvality služby přístupu k internetu NetTest ČTÚ zahajuje informační kampaň „Plaťte jen za skutečnost rychlost internetu“.

Na webu ČTÚ naleznou spotřebitelné všechny důležité informace, jako je dvouminutové edukativní video (najdete i na YouTube kanálu Českého telekomunikačního úřadu), návod na měření rychlosti internetu a případnou reklamaci, který spotřebitele srozumitelně provede celým procesem krok za krokem, ve formě PDF brožury, odkazy na potřebné vzory podání atd. Na stránkách naleznou spotřebitelé i kontakt, kam se mohou obracet v případě dotazů a problémů.

Součástí kampaně bude třicetisekundový spot, odvysílaný v České televizi a Českém rozhlasu. Spoty i video vyrobila pro Český telekomunikační úřad agentura FRMOL. První část kampaně potrvá zhruba do konce listopadu, následně dojde k jejímu vyhodnocení.

Hlavní tváří kampaně je herec Otakar Brousek ml.„Dříve žádná ochrana spotřebitele neexistovala a člověk se ničeho nedovolal. Bohužel si mnoho lidí myslí, že se v tomto směru nic nezměnilo a že se nelze nikam obrátit, nikde se zeptat nebo se jakkoliv bránit. Zaplať pán bůh za podobné projekty, které vznikají. I kdyby tím jediným sdělením mělo být to, že je možno se bránit v případě, že nedostávám, za co platím. Vzdělávání zejména starší generace v této oblasti je opravdu prospěšné. Mám osobní zkušenost, jednak se svou maminkou, ale i sám za sebe osobně, že naletět je opravdu snadné,“ uvedl během natáčení spotu s tím, že osobní zkušenosti jsou právě tím, proč jej kampaň ČTÚ oslovila.

Zdroj informací

Český telekomunikační úřad a NejBusiness.cz

Datum

21. září 2021

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

Reklama

Page generated in 1.792 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál