Krátce po spuštění nástroje na měření kvality služby přístupu k internetu NetTest ČTÚ zahajuje informační kampaň „Plaťte jen za skutečnost rychlost internetu“.
Na webu ČTÚ naleznou spotřebitelné všechny důležité informace, jako je dvouminutové edukativní video (najdete i na YouTube kanálu Českého telekomunikačního úřadu), návod na měření rychlosti internetu a případnou reklamaci, který spotřebitele srozumitelně provede celým procesem krok za krokem, ve formě PDF brožury, odkazy na potřebné vzory podání atd. Na stránkách naleznou spotřebitelé i kontakt, kam se mohou obracet v případě dotazů a problémů.
Součástí kampaně bude třicetisekundový spot, odvysílaný v České televizi a Českém rozhlasu. Spoty i video vyrobila pro Český telekomunikační úřad agentura FRMOL. První část kampaně potrvá zhruba do konce listopadu, následně dojde k jejímu vyhodnocení.
Hlavní tváří kampaně je herec Otakar Brousek ml.: „Dříve žádná ochrana spotřebitele neexistovala a člověk se ničeho nedovolal. Bohužel si mnoho lidí myslí, že se v tomto směru nic nezměnilo a že se nelze nikam obrátit, nikde se zeptat nebo se jakkoliv bránit. Zaplať pán bůh za podobné projekty, které vznikají. I kdyby tím jediným sdělením mělo být to, že je možno se bránit v případě, že nedostávám, za co platím. Vzdělávání zejména starší generace v této oblasti je opravdu prospěšné. Mám osobní zkušenost, jednak se svou maminkou, ale i sám za sebe osobně, že naletět je opravdu snadné,“ uvedl během natáčení spotu s tím, že osobní zkušenosti jsou právě tím, proč jej kampaň ČTÚ oslovila.
Český telekomunikační úřad a NejBusiness.cz
21. září 2021
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....