ZOOT navazuje na úspěch vlastních privátních značek a přidává další

ZOOT navazuje na úspěch vlastních privátních značek a přidává další

Společnost ZOOT dlouhodobě posiluje segment vlastních privátních značek. Nově odprezentoval řadu s názvem Metroopolis, která je letos již druhou představenou ZOOT značkou. Důvodem pro posílení privátního portfolia je lepší kontrola nad samotnou výrobou i vyšší marže na výrobcích. Privátní značky ZOOT jsou navíc mezi zákazníky dlouhodobě oblíbené a patří mezi pět nejprodávanějších značek módního e-shopu. V posledním roce tvořily 15 % na celkovém obratu společnosti a jejich podíl stabilně roste.

Značka Metroopolis je letos již druhou privátní značkou, kterou ZOOT svým zákazníkům představuje. Po kolekci teplákových souprav, která reagovala na poptávku po domácí módě v době pandemie, představuje řadu pro ženy odrážející aktuální trendy a život ve velkoměstech. Metroopolis charakterizují sportovní prvky, minimalismus a kvalitní materiály. Tváří řady se stala herečka Hana Vagnerová. 

„Cílem značky Metroopolis je nabídnout lidem dostupnou prémiovou módu, která v současné době chybí jak na česko-slovenském trhu, tak i na dalších trzích střední a východní Evropy,“ uvádí Martin Šporcl, Head of Private Labels v ZOOT. 

Značka Metroopolis se tak přidala k existujícím privátní značkám společnosti ZOOT, kterými jsou ZOOT Baseline, ZOOT Original, ZOOTlab, OJJU a již zmíněný letošní ICOONIC.

Na tvorbě nové značky se podílela designérka Lenka Krátká se svým týmem. První část kolekce od Metroopolis vstoupí do prodeje v sobotu 4. září 2021. Další módní kousky pak půjdou do prodeje v první polovině září.

Rozvoj v rámci skupiny a expanze do zahraničí

Další rozvoj privátních značek je v současné době jednou z priorit ZOOT, který může využívat vzájemných synergií v rámci nově vznikající módní skupiny, která zastřešuje v současné době ZOOT a fashion značky Different, Bibloo a Urbanstore. 

„Naše značky patří mezi top 5 nejprodávanějších značek na celém e-shopu a jsou tak jedněmi z hlavních pilířů našeho dalšího růstu. Plánujeme rozšiřovat stávající kolekce o nové kategorie, jakými jsou například spodní prádlo či sportovní móda. Dále chceme rozvíjet velkoobchodní divizi a postupně tak zvyšovat jejich podíl na našem obratu. Ten se dnes u našich značek pohybuje kolem 15 %, tedy v řádu vyšších desítek milionů korun ročně. K dobrým výsledkům by mělo pomoci i postupné propojování společností v rámci naší skupiny, které chceme využít především pro rozvoj nových projektů, rozšíření nabídky pro naše zákazníky a k celkovému zefektivnění všech firemních procesů,“ doplňuje Milan Polák, CEO ZOOT. 

Postupně chce ZOOT nabídnout své značky také v zahraničí. Vlastní výrobky tak nabídne zákazníkům nejen v Česku a na Slovensku, ale také Rumunsku, Chorvatsku, Slovinsku, Maďarsku, Bulharsku a Itálii. 

ZOOT

Český prodejce módy a doplňků ZOOT se soustředí na unikátní koncept omnichannel prodeje prostřednictvím internetu, ale díky stále širší síti Výdejen radosti nabízí jedinečnou konkurenční výhodu vyzkoušet si oblečení rovnou při vyzvednutí. V nabídce má zařazeno také několik privátních značek, které vznikají na základě oblíbených produktů zákazníků. Vlastníkem ZOOT je společnost Company New, která je součástí investiční skupiny Natland. Jako CEO nastoupil v polovině roku 2020 Milan Polák.

Zdroj informací

ZOOT, NejBusiness.cz a eRecenze.eu

Datum

6. září 2021

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

Reklama

Page generated in 1.9921 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál