RegioJet spouští nový web a prodejní aplikaci

RegioJet spouští nový web a prodejní aplikaci

RegioJet – největší soukromý vlakový a autobusový dopravce ve střední Evropě – spouští dnes nové rezervační webové stránky a také prodejní aplikaci. Zákazníci najdou v novém moderním grafickém a funkčním uspořádání kompletní nabídku všech vlakových a autobusových spojení RegioJet, jednoduchou možnost rezervace jízdenek a další informace a služby dopravce RegioJet.

„Cílem přípravy nového webu a aplikace bylo zpřehlednit a zpřístupnit to, co je z pohledu zákazníka nejdůležitější: vyšší přehlednost spojů v čase, výhody jednotlivých tříd, výběr oblíbeného sedadla, plánování rozsáhlejších cest a notifikace nebo personalizace zákaznického účtu“, říká Petr Beťák, ředitel oddělení Digitálního produktu Holdingu STUDENT AGENCY.

Novou mobilní aplikaci a web spustil RegioJet dnes – v úterý, 3. srpna – v prodeji jsou jízdenky již na celé podzimní období - až do prosince letošního roku. RegioJet počítá na podzim s plným rozsahem provozu svých vnitrostátních a mezinárodních vlakových a také autobusových spojů. Kromě letních spojů si cestující mohou již nyní rezervovat jízdenky také na cesty během nového školního roku – včetně podzimních prázdnin a prodloužených víkendů 28. září a října 2021; případně kolem svátku 17. listopadu.

S designem nového webu a aplikace pomáhali sami uživatelé

Návrh nového webu i mobilní aplikace vycházel z rozsáhlých rozhovorů a analýz zákaznického chování nejen na webu a v mobilní aplikaci, ale i přímo ve vlacích, v autobusech nebo nádražích.Uživatelé například akcentovali potřebu vylepšit vyhledávání stanic a zastávek, fungování a chování košíku, zapamatování oblíbené platební metody, primárně Apple Pay a Google Pay. Jako zásadní parametr se pak z pohledu uživatelů ukázala přehlednost při použití na mobilních zařízeních.

Zrychlení nákupu jízdenky a růst konverzního poměru

Inovovaný web a mobilní aplikaci vytvářel nový front-end digitální tým RegioJetu, který vznikl v loňském roce jako součást nové strategie holdingu a orientace na oblast digitalizace. Stavěl na existujících systémových řešeních, ale cílem bylo posunout uživatelskou zkušenost blíže evropským standardům a reagovat na širší nabídku destinací dosažitelných spoji RegioJet a s tím spojené potřeby zákazníků.

Testovací provoz se zapojením části uživatelů ukázal, že se podařila zlepšit přehlednost prezentovaných informací, nákup jízdenky je nyní paradoxně rychlejší i když je rozdělen do více kroků a zvýšil se počet dokončených rezervací. Významně se také zlepšila výkonnost webu a jeho rychlost.

„Čas nákupu jízdenky se v průměru zrychlil o 9 vteřin. Konverzní poměr (podíl nově příchozích zákazníků, kteří se rozhodnou k nákupu) je pak u nových zákazníků dokonce o 7 % lepší“, říká produktový manažer pro digitalizaci, Petr Bednárik a dodává: „Naše evropská i globální konkurence investuje do zlepšení digitální zkušenosti v dopravě. Musíme mít stejnou úroveň digitalizace i s ohledem na naši další expanzi a plány na rozšiřování spojů.“

RegioJet plánuje dále posílit svou pozici na evropském dopravním trhu a vlaky RegioJet by měly v letošním a příštím roce nově zamířit například do Polska, Německa, do Belgie či Nizozemí.

Klíčem pro naše uživatele v budoucnu bude mobilní aplikace, té jsme se věnovali výrazně, cílem je, aby naší aplikaci využívali nejen pravidelní cestující ale také turisté a návštěvníci, kteří zavítají do České republiky nebo do dalších zemí, ve kterých jako dopravce působíme - například do Německa, na Slovensko či do Rakouska atd.

„Budeme systematicky reagovat na potřeby uživatelů, jejich zpětnou vazbu a přinášet i nové funkcionality, které vycházejí z širokého portfolia služeb celého Holdingu STUDENT AGENCY. Máme strategii dalšího rozvoje našich webů a aplikací na období příštích třech let,“ dodává Petr Beťák, ředitel Oddělení digitálního produktu.

Zdroj informací

RegioJet a.s. a NejBusiness.cz

Datum

23. srpna 2021

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

Reklama

Page generated in 1.4703 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál