FlixMobility, rychle rostoucí technologická společnost v oblasti mobility, pokračuje ve své globální expanzi a na konci roku 2021 plánuje vstoupit do Brazílie. Tato země totiž otevře svůj trh s autobusy konkurenci a novou příležitost chce FlixBus využít. Díky této expanzi přenese společnost svůj obchodní model postavený na environmentálních principech na jeden z největších autobusových trhů na světě. V Brazílii jsou autobusy nejvyužívanějším sdíleným dopravním prostředkem, přičemž přibližně 60 % obyvatelstva využívá dálkové linky. Kombinace ekologického a cenově dostupného cestování s vysoce kvalitním produktem a přísnými bezpečnostními standardy již byla receptem na úspěch FlixBusu v Evropě a v USA.
André Schwämmlein, zakladatel a generální ředitel společnosti FlixBus, při této příležitosti uvedl: "Očekáváme, že otevření brazilského trhu povede k výrazné změně a mnoha příležitostem pro inovativní hráče, jako jsme my. Konkurenční trh nabízí zákazníkům větší výběr a vede k udržitelnějším možnostem mobility i cenově dostupnějšímu cestování. Od chvíle, kdy FlixBus začal podnikat, učinilo tento důležitý krok mnoho evropských zemí, které v konečném důsledku zlepšily celkovou nabídku mobility pro cestující. Doufáme, že zbývající země, jako je Španělsko, Řecko nebo Rumunsko, brzy rozpoznají potenciál otevření trhu, který přiláká více lidí k udržitelnému hromadnému cestování."
V návaznosti na nedávné kroky federálních regulačních orgánů směřujících k větší konkurenci na brazislkém trhu bude FlixBus jedním z prvních globálních hráčů, kteří budou tamějším zákazníkům poskytovat snadnou, cenově dostupnou a pohodlnou autobusovou dopravu. Vstup na trh připravuje tým společnosti FlixBus se sídlem v Sao Paulu pod vedením Edsona Lopese, který bude mít na starosti řízení pobočky a obchod. Společnost chce začít se spojováním největších měst, například Ria de Janeira a Sao Paula, poté se dále rozšiřovat a postupně vytvořit celostátní síť.
Společnost FlixBus společně se svými regionálními partnery vytvořila největší síť dálkové autobusové dopravy v Evropě a je už dvojkou na trhu ve Spojených státech. Nyní se společnost zaměří na budování sítě v celé Brazílii. Klíčem k úspěchu v této jihoamerické zemi budou produktové inovace a chytrý přístup k podnikání.
Edson Lopes, výkonný ředitel společnosti FlixBus Brazílie, upřesnil: "Představíme novou alternativu mobility s cílem expandovat v regionech, kde v současné době chybí konkurence a kde lidé hledají cenově dostupný dopravní prostředek. Díky chytrému obchodnímu přístupu a skvělému produktu se společnosti FlixBus podařilo změnit způsob, jakým lidé cestují po Evropě a USA. V letošním roce začneme brazilským zákazníkům nabízet stejný zážitek s vysokými standardy kvality, přístupu k životnímu prostředí a nejlepším poměrem ceny a kvality."
Začátkem června 2021 společnost oznámila nově uzavřené kolo financování ve výši více než 650 milionů dolarů. Tyto prostředky budou použity na rozšíření nabídky FlixBus a FlixTrain na mnoha nových i stávajících trzích. Významná část je určena na financování globální expanze do nových teritorií, přičemž nejdůležitějším je právě Brazílie.
André Schwämmlein doplňuje: "Vidíme potenciál pro naše cenově dostupná a udržitelná řešení mobility po celém světě, ve všech zemích. Zejména v těch, co se nyní výrazně rozvíjejí, jako je Brazílie nebo Turecko, kde jsme přítomni od roku 2019. Právě v nich se mobilita lidí rychle zvyšuje, proto je klíčové vybudovat atraktivní síť dopravních spojení. Zajistíme tak, že jejich zvyšující se potřeby mobility budou uspokojeny udržitelným způsobem. Vzhledem k tomu, že dálkové autobusy jsou jedním z nejšetrnějších způsobů cestování ke klimatu, větší nabídka významně přispěje k tomu, aby cestování bylo udržitelnější z dlouhodobnější perspektivy."
FlixMobility je mladá společnost působící v oblasti dálkové dopravy, která skrze své značky FlixBus a FlixTrain nabízí pohodlný a ekologický způsob přepravy za dostupné ceny. Díky unikátnímu obchodnímu modelu a inovativním technologiím se ze startupu rychle stala silná společnost s největší evropskou sítí dálkových meziměstských autobusů a v roce 2018 také prvními dálkovými vlakovými spoji. Od roku 2013 přepravila FlixMobility stamiliony lidí a dala vznik tisícům nových pracovních míst v oblasti dopravy. V roce 2018 spustila společnost FlixMobility první dálkové spoje také v USA.
Z center v Evropě i USA se tým FlixMobility stará o plánování sítě, zákaznický servis, management kvality, marketing a prodej a v neposlední řadě také o rozvoj nových obchodních příležitostí a technologický rozvoj. O každodenní provoz flotily autobusů FlixBus se starají regionální partneři, povětšinou rodinné firmy, které na trhu úspěšně působí po desetiletí. FlixTrain je provozován ve spolupráci se soukromými vlakovými přepravci. Díky tomuto partnerství jde tak inovace, podnikatelský duch a silná mezinárodní značka ruku v ruce se zkušenostmi a kvalitou tradičního odvětví dopravy.
FlixBus CZ s.r.o. a NejBusiness.cz
31. července 2021
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....