Dohoda umožní společnosti Driverama přístup k rozsáhlé databázi společnosti carVertical v celé Evropě, neboť cílem společnosti je do roku 2025 zakoupit 200 000 vozů. Přeshraniční data budou shromažďována pomocí nejmodernější technologie blockchain společnosti carVertical. Partnerství zajistí bezpečný a transparentní proces nákupu pro budoucí zákazníky společnosti Driverama v zemích západní Evropy, kde společnost momentálně buduje svoje první pobočky.
Společnost Driverama, kterou založil AURES Holdings pro on-line obchodování s ojetými vozy v západní Evropě, uzavřela významné partnerství se společností carVertical, která se zabývá shromažďováním a poskytováním dat o historii ojetých vozidel.
Společnost carVertical, která ve světě působí na 25 trzích, se rychle etablovala jako přední firma v oblasti ověřování historie vozidel. Driverama plánuje do roku 2025 zahájit prodej na 11 trzích v Evropě, a stane se tak prvním online prodejcem ojetých vozů v Evropě bez omezení hranicemi členských států. Dohoda o partnerství Driveramě umožní využívat data carVertical na celém kontinentu, díky čemuž bude moci zajistit transparentní proces výkupu vozů a poskytnout zákazníkům na prodeji jistotu bezpečného nákupu.
Na základě dohody bude Driverama využívat databázi vozidel carVertical, která funguje s využitím sofistikované technologie blockchain. Driverama tak na jednom místě získá detailní informace, jako jsou stavy tachometrů, historie nehod a kontrola odcizení, předchozí závady a fotografie vozidel. To zajistí, že vozy, které bude Driverama vykupovat, nebudou mít skryté závady nebo zmanipulované údaje o původu nebo stáří.
Podle nedávného výzkumu historie více než milionu vozů v Evropě, který provedla společnost carVertical, byla přibližně třetina ojetých vozů zmanipulována, aby se zakryla předchozí poškození. Vzhledem k tomu, že Driverama se do roku 2025 chystá vykoupit přibližně 200 000 vozů, je pro ní technologie carVertical klíčová, aby mohla vykupovat pouze bezpečné a spolehlivé vozy.
"Společnost carVertical chápeme jako podobně smýšlející, daty řízenou firmu, která je připravena významně změnit automobilový sektor, a jsme nadšeni, že se k nám připojuje na naší cestě stát se do roku 2025 evropskou jedničkou mezi online prodejci ojetých vozů. Toto partnerství svědčí o důležitosti, kterou přikládáme zdraví a bezpečnosti našich budoucích zákazníků," uvedl Stanislav Galik, předseda představenstva společnosti Driverama.
Rokas Medonis, generální ředitel společnosti carVertical, dodal: "Společnost carVertical je hrdá na své partnerství se společností Driverama. Od nynějška si zákazníci Driveramy mohou být jisti, že o každém konkrétním ojetém voze získají co nejvíce informací, což jim přinese naprostý klid. Historické údaje společnosti carVertical totiž budou doprovázet vizuální kontroly vozidel a výsledkem tohoto partnerství bude maximální míra transparentnosti."
AAA AUTO s.r.o. a NejBusiness.cz
30. července 2021
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....