Po roce od spuštění provozu oznamuje platforma Outfindo vstup strategického investora – společnosti JARO Capital. Ta přichází s kapitálem přes 10 milionů korun v rámci pre-seed financování.
Za JARO Capital stojí dva významní čeští inovátoři a vizionáři, Robert Kyncl a Jaroslav Beck. Jejich vizí za JARO Capital je dostat Česko na mapu světa jako jednoho z center start-up ekosystému díky místnímu talentu a jejich zkušenosti a zdrojům. Jejich cílem je podpora místních inovativních projektů s celosvětovou ambicí, které mohou reprezentovat Česko a zároveň definovat zcela nová odvětví.
Robert Kyncl žije dlouhodobě v USA. Působil jako viceprezident pro akvizici obsahu ve společnosti Netflix, kde stál v čele akvizice obsahu společnosti pro streamování televizních pořadů a filmů přes internet. V současnosti je obchodním ředitelem YouTube. Jaroslav Beck je český hudební skladatel a spoluzakladatel Beat Games. Společnosti stojící za úspěšnou hudební hrou Beat Saber, kterou rok po vydání koupila společnost Facebook.
„Do Outfindo jsme se rozhodli investovat, jelikož věříme vizi týmu, který za tímto projektem stojí. Je to přesně takový typ projektu, který jsme chtěli podpořit. Stojí za ním lokální zkušený tým, který má globální ambice změnit významnou část e-commerce světa,“ říká o investici Robert Kyncl.
Beck dodává: „Outfindo je produkt, který díky snadno uchopitelným otázkám na pár kliknutí nabídne podobně jako zkušený expert v obchodě skvělý výběr toho, co hledáte, a v čem by se jinak vyznat trvalo delší čas. Věříme, že je to cesta, jak výrazně usnadnit výběr i samotný nákup komplexnějších produktů v online prostředí.”
Jan Matějů, founder Outfinda o vstupu JARO Capital: “Jsme nesmírně rádi, že jsme se domluvili právě s Robertem a Jardou. Jsme na začátku cesty, a přestože máme zkušený tým, tak nám nadhled a zkušenosti JARO Capital výrazně usnadní zvládnout růst a fázovat další kroky.”
Outfindo je nová platforma, která slouží nejen jako nákupní galerie, ale má ambici zákazníkovi významně usnadnit výběr produktu, jeho otestování i nákup. Začíná na českém trhu v segmentu kol a elektrokol a brzy se chystá expandovat do dalších vertikál.
Díky unikátnímu algoritmu usnadní zákazníkovi výběr produktu, a díky spojení s obchodníky jak v online tak v offline kanálech, pak usnadní otestování i nákup.
V současnosti zákazníkům nabízí na jednom místě výběr z 9 tisíc kol, více než 70 obchodů a e-shopů, 120 značek a ukazuje pouze ta kola, která jsou reálně skladem. Zákazník tak dostává v online prostředí péči a osobní přístup odborníků z kamenných prodejen.
Od komerčního spuštění před necelými třemi měsíci si přes Outfindo pořídilo kolo nebo elektrokolo již stovky zákazníků.
Outfindo s.r.o. a NejBusiness.cz
16. července 2021
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...