Hellmann’s u svých majonéz, tatarských omáček a dresinků přechází na 100 % vajec z volného chovu

Hellmann’s u svých majonéz, tatarských omáček a dresinků přechází na 100 % vajec z volného chovu

Oblíbená značka Hellmann’s z portfolia společnosti Unilever bude od letošního roku ve většině svých produktů používat výhradně vejce z volného chovu. Činí tím další krok kupředu v oblasti svých závazků na podporu dobrých životních podmínek zvířat. Značka se již v roce 2009 v Evropě zavázala používat neklecová vejce, pocházející z volného nebo halového chovu, a přispívat tak ke zlepšení životních podmínek slepic, čehož dosáhla v roce 2012. Nyní nově v tatarských omáčkách, salátových dresincích a majonézách značky Hellmann‘s v České republice a na Slovensku najdete už jen vejce pocházející z volného chovu.

I po více než 100 letech, kdy Richard Hellmann otevřel svůj obchůdek s delikatesami v New Yorku, značka pokračuje v jeho odkazu a dbá na to, aby v každém jejím výrobku byly použity opravdu nejkvalitnější suroviny. Zavázala se, že bude používat ingredience získané udržitelným způsobem. Dalším krokem vstříc těmto ambicím je i rozhodnutí používat v produktech Hellmann’s, jako jsou třeba tatarské omáčky nebo majonézy, pouze vejce z volného chovu. Na ty od letošního roku postupně přechází také na českém a slovenském trhu.

Filozofií značky Hellmann’s je to, že stojí na straně jídla, a rovněž víra, že jen díky těm nejlepším surovinám dokáže každému jídlu dodat skvělou chuť. Nechce však vyrábět pouze chutné produkty. Její ambicí je nabízet takové produkty, které prospívají nám i naší planetě. „Těší mě, že co se týče udržitelně získávaných surovin, u naší největší značky Hellmann’s, která má již několik let recepturu plně postavenou na udržitelných surovinách, posouváme naše závazky na další úroveň, a to maximální podporou dobrých životních podmínek zvířat,“ dodává k surovinám používaným u značky Hellmann’s Michaela Franeková, generální ředitelka společnosti Unilever pro Českou republiku a Slovensko.

Již nyní značka Hellmann‘s využívá například udržitelně pěstovaná rajčata uzrálá na slunci nebo řepkový olej, který je vhodným zdrojem polynenasycených mastných kyselin omega-3. Dále v její nabídce najdete produkty se sníženým obsahem cukru nebo veganské varianty oblíbených omáček. Nově navíc tento seznam rozšiřuje o vejce, která pocházejí výhradně z volného chovu, použitých jako ingredience u svých tatarských omáček, dresinků a majonéz.

Vedle toho se značka Hellmann’s již třetím rokem ve své komunikaci zaměřuje na boj proti plýtvání potravinami v domácnostech  prostřednictvím kampaně Jídlo je příliš dobré na to, aby se jím plýtvalo. Z průzkumu značky, provedeném ve spolupráci s agenturou Ipsos v zimě 2019 v Česku a na Slovensku, vyplynulo, že více než 50 % ze všeho vyhozeného jídla se znehodnotí v našich domácnostech. Značka Hellmann’ s spolupracuje se spolkem Zachraň jídlo v České republice a společenským sdružením Free Food na Slovensku, aby dopad jejího poslání byl o to účinnější.

Zdroj informací

Hellmann’s a NejBusiness.cz

Datum

23. června 2021

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

Reklama

Page generated in 1.5922 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál