Oblíbená značka Hellmann’s z portfolia společnosti Unilever bude od letošního roku ve většině svých produktů používat výhradně vejce z volného chovu. Činí tím další krok kupředu v oblasti svých závazků na podporu dobrých životních podmínek zvířat. Značka se již v roce 2009 v Evropě zavázala používat neklecová vejce, pocházející z volného nebo halového chovu, a přispívat tak ke zlepšení životních podmínek slepic, čehož dosáhla v roce 2012. Nyní nově v tatarských omáčkách, salátových dresincích a majonézách značky Hellmann‘s v České republice a na Slovensku najdete už jen vejce pocházející z volného chovu.
I po více než 100 letech, kdy Richard Hellmann otevřel svůj obchůdek s delikatesami v New Yorku, značka pokračuje v jeho odkazu a dbá na to, aby v každém jejím výrobku byly použity opravdu nejkvalitnější suroviny. Zavázala se, že bude používat ingredience získané udržitelným způsobem. Dalším krokem vstříc těmto ambicím je i rozhodnutí používat v produktech Hellmann’s, jako jsou třeba tatarské omáčky nebo majonézy, pouze vejce z volného chovu. Na ty od letošního roku postupně přechází také na českém a slovenském trhu.
Filozofií značky Hellmann’s je to, že stojí na straně jídla, a rovněž víra, že jen díky těm nejlepším surovinám dokáže každému jídlu dodat skvělou chuť. Nechce však vyrábět pouze chutné produkty. Její ambicí je nabízet takové produkty, které prospívají nám i naší planetě. „Těší mě, že co se týče udržitelně získávaných surovin, u naší největší značky Hellmann’s, která má již několik let recepturu plně postavenou na udržitelných surovinách, posouváme naše závazky na další úroveň, a to maximální podporou dobrých životních podmínek zvířat,“ dodává k surovinám používaným u značky Hellmann’s Michaela Franeková, generální ředitelka společnosti Unilever pro Českou republiku a Slovensko.
Již nyní značka Hellmann‘s využívá například udržitelně pěstovaná rajčata uzrálá na slunci nebo řepkový olej, který je vhodným zdrojem polynenasycených mastných kyselin omega-3. Dále v její nabídce najdete produkty se sníženým obsahem cukru nebo veganské varianty oblíbených omáček. Nově navíc tento seznam rozšiřuje o vejce, která pocházejí výhradně z volného chovu, použitých jako ingredience u svých tatarských omáček, dresinků a majonéz.
Vedle toho se značka Hellmann’s již třetím rokem ve své komunikaci zaměřuje na boj proti plýtvání potravinami v domácnostech prostřednictvím kampaně Jídlo je příliš dobré na to, aby se jím plýtvalo. Z průzkumu značky, provedeném ve spolupráci s agenturou Ipsos v zimě 2019 v Česku a na Slovensku, vyplynulo, že více než 50 % ze všeho vyhozeného jídla se znehodnotí v našich domácnostech. Značka Hellmann’ s spolupracuje se spolkem Zachraň jídlo v České republice a společenským sdružením Free Food na Slovensku, aby dopad jejího poslání byl o to účinnější.
Hellmann’s a NejBusiness.cz
23. června 2021
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....