Značka TRESemmé dodává ženám výrobky profesionální kvality, s nimiž podtrhnou svůj osobitý styl a dokážou každý den vypadat podle svých představ. Nyní značka TRESemmé s hrdostí oznamuje, že její kompletní portfolio výrobků získalo celosvětové oficiální osvědčení organizace PETA (People for the Ethical Treatment of Animals – Lidé pro etické zacházení se zvířaty). Můžete si tak udržet vlastní styl s vědomím, že značka TRESemmé netestuje své výrobky na zvířatech.
Všechny výrobky TRESemmé ponesou od ledna 2022 logo organizace PETA „Beauty Without Bunnies“, které zákazníky informuje, že TRESemmé své výrobky nikde na světě netestuje a v budoucnu nebude testovat na zvířatech a že tato značka získala osvědčení organizace PETA.
Kathy Guillermo, Senior Vice President oddělení laboratorního výzkumu pro organizaci PETA, uvedla: „Celosvětový program organizace PETA ‚Beauty Without Bunnies‘ vítá TRESemmé, ikonickou značku profesionální péče o vlasy ze skupiny Unilever, na našem seznamu společností, které se zřekly všech testů na zvířatech. Uvědomělí zákazníci mohou nyní kdekoli na světě najít výrobky péče o vlasy profesionální kvality značky TRESemmé, které nejsou testovány na zvířatech. Zastáváme názor, že každá žena by měla vypadat a připadat si nádherně – a s výrobky, které se netestují na zvířatech, se můžeme cítit krásně nejen navenek, ale i uvnitř.“
Již před více než 40 lety začala společnost Unilever používat postupy k zajištění nezávadnosti svých výrobků a jejich složení bez testování na zvířatech. Neustálé úsilí skupiny Unilever při hledání alternativ k testování na zvířatech a její závazek prosazovat tyto nové metody celosvětově uznala také společnost PETA, která ji zařadila na seznam společností „usilujících o regulatorní změnu“.
Bérengère Loubatier, Global Brand Vice President značky TRESemmé, řekl: „Pro hodnoty značky TRESemmé je zásadní, abychom netestovali na zvířatech žádné naše výrobky. Program organizace PETA ‚Beauty Without Bunnies‘ je celosvětově proslulý díky svým standardům vysoké kvality a důslednosti a je pro nás velkou ctí, že naše značka získala oficiální osvědčení organizace PETA. Zásluhou portfolia výrobků profesionální kvality značky TRESemmé si mohou ženy zvolit vlastní styl s vědomím, že žádný z našich výrobků není testován na zvířatech.“
Lara Bosnjak, manažerka značky TRESemmé pro Česko a Slovensko, k udělení certifikace doplňuje: „Tento krok uvítají také naši spotřebitelé v České republice a na Slovensku, protože jde o oblast, která i u nás nabývá na důležitosti při výběru produktů. A moc mě těší, že jsme zase o kus blíže naplnění závazků naší kategorie Krásy a péče o tělo zvaných Pozitivní krása, a to konkrétně podpořit přijetí globálního zákazu testování kosmetiky na zvířatech do roku 2023.”
Unilever je jedním z předních světových dodavatelů produktů osobní péče a krásy, péče o domácnost a potravin a zmrzlin, s prodejem ve více než 190 zemích a produkty používanými 2,5 miliardami lidí každý den. Zaměstnává 149 000 lidí a v roce 2020 dosáhl obratu 50,7 miliard eur. V domácnostech po celém světě najdete přibližně 400 značek, včetně ikonických světových značek jako Dove, TRESemmé, Rexona, Axe, Hellmann’s, Knorr, Magnum, Domestos, Savo a Surf, a dalších značek jako Love Beauty & Planet, Seventh Generation či The Vegetarian Butcher.
Vizí společnosti je být světovým lídrem v oblasti udržitelného podnikání a ukázat, jak jeho obchodní model s posláním ve svém srdci nejen stojí za vynikajícím výkonem, ale i relevancí společnosti do budoucna. Má dlouhou tradici v progresivním a odpovědném podnikání, a to od dob jejího zakladatele Williama Levera, který před více než 100 lety uvedl na trh první značku s posláním – mýdlo Sunlight, a je jádrem toho, jak dnes řídí společnost.
Unilever Compass, udržitelná obchodní strategie firmy, je nastaven tak, aby společnosti pomohl pohánět vynikající výkon a řídit udržitelný a odpovědný růst, zatímco Unilever:
I když je ještě co dělat, Unilever je hrdý na to, že byl v roce 2020 uznán jako lídr odvětví v indexu udržitelnosti Dow Jones a - již desátý rok po sobě - jako nejlépe hodnocená společnost v průzkumu GlobeScan / SustainAbility Sustainability Leaders 2020.
UNILEVER ČR, spol. s r.o. a NejBusiness.cz
13. června 2021
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....