Peugeot: Nový koncesionář s novou identitou značky

Peugeot: Nový koncesionář s novou identitou značky

V Říčanech u Prahy zahájila v květnu provoz nová koncese značky Peugeot. Zkušený a úspěšný koncesionář Lenner Motors si v regionu Praha – Východ vybudoval nejen dobrou pověst, ale i početnou základnu potenciálních i stávajících zákazníků, kterým nyní může nabídnout kompletní modelovou řadu Peugeot doplněnou o rozsáhlou škálu prodejních a poprodejních služeb. Lenner Motors je současně prvním zástupcem koncesionářské sítě značky Peugeot v České republice, který se představuje ve zcela nové značkové identitě dle nejnovějších pravidel.

Značka Peugeot představila 25. února 2021 své nové logo a současně s ním i plán kompletní proměny korporátní identity značky. Po první fázi, během které byly adaptovány veškeré komunikační nástroje, nastal čas na obměnu showroomů. Komplexní projekt, na jehož konci bude všech 10 000 prodejních míst značky Peugeot ve 160 zemích přepracováno do nové podoby, potrvá do konce roku 2022, už dnes je však v Evropě mnoho prodejců, kteří na novou identitu již přešli. V České republice je první vlaštovkou nově otevřený showroom Peugeot v Říčanech.

Nejnovější přírůstek do rodiny koncesionářů značky Peugeot není v oblasti prodeje automobilů žádným nováčkem. Začínal už v roce 2006 s 12 zaměstnanci. Dnes jich zaměstnává 70, provozuje dvě pobočky a rozšiřuje svoje portfolio o značku Peugeot. V rámci prodejního a servisního zázemí o rozloze 10 000 m2 poskytuje veškeré služby včetně programu Peugeot Professional, zaměřujícího se na komplexní péči o firemní klientelu. V dohledné době se hodlá zapojit také do značkového programu pro prodej ojetých vozů Peugeot Vyzkoušené vozy. Současně se koncese v Říčanech aktivně připravuje na přechod na nové zdroje energií a buduje dobíjecí stanice, v současné době disponuje čtyřmi stanicemi.

Klienti ocení také výhodné umístění showroomu s komerční zóně se snadným parkováním a skvělou výchozí pozicí pro realizaci testovacích jízd. Tato výhoda se projevila i v minulém týdnu, kdy v Lenner Motors proběhla akce Peugeot Emotion Day. „Byli jsme potěšeni zájmem návštěvníků akce Peugeot Emotion Day o naši produktovou nabídku. Zároveň jsme tak mohli zvýšit povědomí o značce v regionu a představit zákazníkům její novou identitu. Všechny nové prvky exteriéru a interiéru, jako nové logo, totem, recepce atd. spolu ladí a vyjadřují kvalitu a eleganci značky Peugeot,“ říká Viktor Lér, ředitel společnosti Peugeot Říčany.

Další koncesionáře značky Peugeot čeká přechod na novou identitu v nadcházejících obdobích. Do konce roku 2022 bude v novém designu kompletní prodejní síť Peugeot v České republice.

Zdroj informací

P Automobil Import, s.r.o. a NejBusiness.cz

Datum

9. června 2021

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

Reklama

Page generated in 1.5891 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál