Společnost Mars ve střední Evropě spouští v České republice zbrusu novou televizní kampaň na žvýkačky ORBIT® nazvanou „Získej svou jiskru zpět“. Nový televizní spot „Až nastane ta chvíle“ ukazuje, jak to bude vypadat, až se život vrátí zpět do normálu a vše se znovu otevře, zároveň chce podpořit sebevědomí lidí a povzbudit je k navazování kontaktů. V těchto chvílích se pak bude hodit svěží dech a osvěžení na cestách. Cílem nové kampaně je motivovat lidi k tomu, aby po dlouhé době strávené doma, získali svou jiskru zpět. Kampaň informaci sděluje zábavným způsobem, ale zároveň nechybí ani trochu nadsázky, která je v této těžké době potřeba.
„Moc mě těší, že můžeme spustit naši novou televizní kampaň na žvýkačky ORBIT® i v České republice, a navázat tak na její velký úspěch ve Velké Británii. Spoty jsou laděné velmi optimisticky a perfektním způsobem vystihují konec lockdownu. Kampaň přináší spoustu úsměvných momentů skrze vyobrazení radostného návratu k normálu v době, kdy už je to bezpečné. Zároveň sděluje zásadní zprávu o tom, jak důležité jsou žvýkačky v našem každodenním životě,“ uvádí Emma Hompot, manažerka portfolia žvýkaček a cukrovinek ve společnosti Mars ve střední Evropě.
S myšlenkou, se kterou lidé hledí ke světu bez lockdownu, vykreslila značka ORBIT® za použití trochy nadsázky fungování mezi lidmi po skončení všech omezení. Kampaň tak představuje světlejší stránku reality a klade důraz na nově nalezenou energii, kterou v sobě lidé mají na běžné věci, jež byly dříve součástí jejich každodenních životů. Vzrušení a radost ze života bez sociální izolace se v rámci jednotlivých spotů promítají do řady scénářů, a to včetně zániku virtuálních pracovních schůzek, návratu vášnivého líbání na veřejnosti a obnovení ranního dojíždění do práce. Příklady lidí, jako je muž, který drží balík s rolemi toaletního papíru, unavená matka snažící se pracovat z domova nebo dívka, která povstala z hromady krabic od pizzy, ukazují, jak mohou žvýkačky ORBIT® vrátit lidem sebevědomí v jakémkoliv kontextu.
Reklamy vytvořené ve spolupráci s agenturou Energy BBDO jsou součástí kampaně na žvýkačky ORBIT® „Získej svou jiskru zpět,“ která povzbuzuje lidi k tomu, aby znovu nechali vyniknout své sebevědomí a aby si po náročném roce 2020 užili nabitý rok 2021.
Josh Gross a Pedro Pérez, hlavní kreativní ředitelé agentury Energy BBDO, ke kampani uvedli: „Až nastane ta chvíle a omezení padnou, nebudeme jen tiše opouštět naše domovy, kupovat si ráno noviny v trafice cestou do kanceláře a stávat se opět součástí každodenní šedi. To ne. Vrátíme se v plné síle a pomůžeme světu získat jeho jiskru zpět! Jedno balení žvýkaček ORBIT®, až nastane ta chvíle.“
Společnost Mars vstoupila na český trh v roce 1992. Od roku 2016 jsou její aktivity na českém trhu zastřešeny organizací Mars Multisales Central Europe, která propojuje český, slovenský, rumunský a maďarský trh. Se svými více než 500 zaměstnanci (zvanými spolupracovníci) dnes působí ve třech kategoriích: segment cukrovinek (čokoláda, žvýkačky a cukrovinky), potraviny (omáčky a rýže) a výživa pro domácí mazlíčky. Kromě toho Mars v regionu provozuje dvě ze svých největších továren. V Poříčí nad Sázavou v České republice funguje jeden z největších výrobních závodů na výrobu nečokoládových cukrovinek v rámci celé společnosti Mars a také středisko vývoje cukrovinkových produktů, v Maďarsku pak továrna v oblasti Csongrád-Bokros produkující krmiva a pochoutky pro psy.
Mars je rodinná firma s více než stoletou historií, která nabízí širokou škálu produktů a služeb pro spotřebitele a jejich zvířecí mazlíčky. S obratem téměř 35 miliard dolarů je společnost globálním byznysem, který vyrábí některé z nejoblíbenějších značek na světě: M&M's®, SNICKERS®, TWIX®, MILKY WAY®, DOVE®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®, EXTRA®, ORBIT®, 5 ™, SKITTLES®, UNCLE BEN'S®, MARS DRINKS a COCOAVIA®. Mars také zajišťuje veterinární služby v síti veterinárních nemocnic BANFIELD® Pet Hospitals, Blue Pearl®, VCA® and Pet Partners™. Společnost má sídlo ve městě McLean ve Virginii a působí ve více než 80 zemích světa. Pět Principů společnosti Mars - kvalita, odpovědnost, vzájemnost, efektivita a svoboda - inspiruje více než 125 000 spolupracovníků, aby vytvářeli hodnotu pro všechny své partnery. Každým svým počinem tak Mars posouvá svět k lepšímu.
Mars a NejBusiness.cz
1. června 2021
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....