Program Abeceda vzdělávání pro seniory spustil iniciativu s názvem “#digiprarodiče”, zaměřenou na vzdělávání starší generace. Studenti středních a vysokých škol v online prostředí učí seniory, jak zacházet s moderními technologiemi. Pořádají pro ně on-line kurzy a připravují sérii videonávodů, které jsou dostupné na www.digiprarodice.cz. Seniorům vysvětlují, jak například nastavit svůj mobilní telefon, jaké mohou využívat aplikace nebo jak pracovat s internetem. Dílčí iniciativu, která probíhá pod hlavičkou projektu finančního gramotnosti Abeceda peněz, podpoří i kampaň na sociálních sítích. Do kampaně se mohou zapojit jak starší klienti České spořitelny, kterých je ve věku 65 let a více přes 400 tisíc, tak i senioři, kteří nejsou klienty banky, ale chtějí se zlepšit ve využívání moderních technologií.
„Za normálních podmínek by se lektor se svými “žáky” sešel v některé z našich poboček České spořitelny, pandemie tomuto kroku ale udělala čáru přes rozpočet. Jsme proto moc rádi, že se nám podařilo celou iniciativu přenést do on-line prostředí a znovu tak propojit obě generace,” vysvětluje manažerka projektu Abeceda vzdělávání pro seniory Andrea Hutková a dodává: “#digiprarodiče je iniciativa pro mladé ve věku 16-25 let, kteří se v digitálním světě cítí jako ryba ve vodě a mohou pomoci babičce a dědovi s nastavením chytrého telefonu, aplikacemi nebo internetem.”
Celou iniciativu podpoří komunikační kampaň zejména na sociálních sítích (Instagram, Facebook) a audio spoty na YouTube a Spotify, do které se zapojí i známí influenceři jako Naty Hrychová, Makyna, ANY, Falenkaa nebo Holka z Letné.
„Cílem kampaně je mladé zaujmout a přesvědčit, aby starší generaci pomohli cítit se #silnější ve světě moderních technologií. Chceme mladou cílovou skupinu inspirovat, aby si byli blíž se svými prarodiči, věnovali jim svůj volný čas a naučili je něco nového, nebo jim jen ukázali videonávody, které jim mohou pomoci s ovládáním vybraných funkcí a aplikací v chytrých telefonech. Videonávody jsou na webu, na který vedou všechna Instagramová Stories nebo příspěvky na Facebooku. Influenceři nám pomohou s představením projektu i praktickou ukázkou, jakou radost společně strávený čas s prarodiči může přinést,” doplňuje Veronika Gréková, která má digitální kampaň na starost.
Česká spořitelna, a.s. a NejBusiness.cz
7. května 2021
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...