V nové kampani Abecedy vzdělávání pro seniory studenti učí starší generaci používat moderní technologie

V nové kampani Abecedy vzdělávání pro seniory studenti učí starší generaci používat moderní technologie

Program Abeceda vzdělávání pro seniory spustil iniciativu s názvem “#digiprarodiče”, zaměřenou na vzdělávání starší generace. Studenti středních a vysokých škol v online prostředí učí seniory, jak zacházet s moderními technologiemi. Pořádají pro ně on-line kurzy a připravují sérii videonávodů, které jsou dostupné na www.digiprarodice.cz. Seniorům vysvětlují, jak například nastavit svůj mobilní telefon, jaké mohou využívat aplikace nebo jak pracovat s internetem. Dílčí iniciativu, která probíhá pod hlavičkou projektu finančního gramotnosti Abeceda peněz, podpoří i kampaň na sociálních sítích. Do kampaně se mohou zapojit jak starší klienti České spořitelny, kterých je ve věku 65 let a více přes 400 tisíc, tak i senioři, kteří nejsou klienty banky, ale chtějí se zlepšit ve využívání moderních technologií.

„Za normálních podmínek by se lektor se svými “žáky” sešel v některé z našich poboček České spořitelny, pandemie tomuto kroku ale udělala čáru přes rozpočet. Jsme proto moc rádi, že se nám podařilo celou iniciativu přenést do on-line prostředí a znovu tak propojit obě generace,” vysvětluje manažerka projektu Abeceda vzdělávání pro seniory Andrea Hutková a dodává: “#digiprarodiče je iniciativa pro mladé ve věku 16-25 let, kteří se v digitálním světě cítí jako ryba ve vodě a mohou pomoci babičce a dědovi s nastavením chytrého telefonu, aplikacemi nebo internetem.”

Celou iniciativu podpoří komunikační kampaň zejména na sociálních sítích (Instagram, Facebook) a audio spoty na YouTube a Spotify, do které se zapojí i známí influenceři jako Naty Hrychová, Makyna, ANY, Falenkaa nebo Holka z Letné.

„Cílem kampaně je mladé zaujmout a přesvědčit, aby starší generaci pomohli cítit se #silnější ve světě moderních technologií. Chceme mladou cílovou skupinu inspirovat, aby si byli blíž se svými prarodiči, věnovali jim svůj volný čas a naučili je něco nového, nebo jim jen ukázali videonávody, které jim mohou pomoci s ovládáním vybraných funkcí a aplikací v chytrých telefonech. Videonávody jsou na webu, na který vedou všechna Instagramová Stories nebo příspěvky na Facebooku. Influenceři nám pomohou s představením projektu i praktickou ukázkou, jakou radost společně strávený čas s prarodiči může přinést,” doplňuje Veronika Gréková, která má digitální kampaň na starost.

Zdroj informací

Česká spořitelna, a.s. a NejBusiness.cz

Datum

7. května 2021

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

O platformě Trh firem




Reklama

Page generated in 4.8176 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál