Jeden z nejstarších e-shopů českého internetu se v loňském roce pořádně rozpohyboval. Patro.cz, patřící do holdingu technologické společnosti NWT, vykázalo obrat 255 mil. Kč. Internetová nákupní galerie, která má ve své nabídce více než 300 tisíc druhů zboží od elektroniky, sportovních potřeb, přes vybavení kanceláře až po zahradní nábytek a nářadí, zvýšila svůj obrat o 65 procent.
V průběhu roku 2020 proběhla řada úprav logistických procesů tak, aby Patro.cz dokázalo pružně reagovat na navyšování objednávek. „V roce 2021 plánujeme s Patro.cz ještě větší růst. Rádi bychom se výrazněji posunuli k půlmiliardové hranici obratu. Znalost značky, která několik let spala, se v letošním roce pokusíme dostat více do povědomí, kdy nám k tomu pomůže cílená mediální kampaň v rádiu a televizi,“ říká Přemysl Vícha, ředitel divize E-business/Patro.cz, NWT a.s.
„V září jsme nasadili nový, atraktivnější design webových stránek Patro.cz, který splňuje moderní trendy nákupu na internetu. Rozšířili jsme také možnosti úhrady. Nově si u nás můžete platbu odložit přes MallPay nebo Twisto a doplnili jsme i platby do bank přes PayU,“ říká Přemysl Vícha, ředitel divize E-business/Patro.cz, NWT a.s.
Pro větší pohodlí klientů e-shopu Patro.cz se rozrostl výběr distributorů zásilek. „V tuto chvíli nabízíme vedle České pošty i PPL, DPD, Geis, Poštu bez hranic či WeDo. Široký výběr přepravních společností nám výrazně pomohl během vánoční sezóny, kdy bylo zboží k našim zákazníkům okamžitě expedováno, bez většího zdržení,“ konstatuje ředitel divize Přemysl Vícha. Rozdělení distribuce mezi více dopravců je v exponovaném období nejdůležitějším prvkem.
Dalším velkým krokem vpřed byla optimalizace skladového toku (prodejních položek). Tím se výrazně zkrátila cesta zboží od dodavatele ke klientovi. Sídlo e-shopu Patro.cz je sice ve Zlíně, ale i přesto si následující den klient přebírá své zboží kdekoliv na území České republiky. „Prozatím nám nevyšla inovativní myšlenka doručení zboží do tří hodin od objednání po Zlíně a okolí. Společně se Liftago jsme na podzim spustili testovací provoz, nicméně po pár měsících jsme vyhodnotili, že v menších lokalitách, vyjma Prahy či Brna, klienti nepožadují expresní dodávku. Velmi rádi tuto službu opět zařadíme do nabídky, když ucítíme zájem ze strany klientů,“ prozrazuje ředitel divize E-business/patro.cz, NWT a.s., https://www.patro.cz/.
V loňském fiskálním roce, březen 2020 až únor 2021, bylo velmi zajímavé sledovat vítěze prodejnosti v různých měsících. Šíře sortimentu, takzvaná multistore, byla pro Patro.cz velkou výhodou.
NWT a.s. a NejBusiness.cz
9. dubna 2021
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....