Největší tuzemský provozovatel kontaktních center, společnost Conectart, slaví. V mezinárodní konkurenci největších evropských call center si v rámci soutěže ECCCSA (European Contact Centre & Customer Service Awards) česká firma odnesla hned tři sošky – jednu zlatou a dvě bronzové. Slavnostní vyhlášení proběhlo online formou v úterý 16. března 2021.
Největší provozovatel kontaktních center v Česku si atmosféru mezinárodní soutěže ECCCSA užil již loni, jako jedna z prvních českých společností v této soutěži uspěla. Letos tento úspěch překonala a odnáší si ocenění hned za tři projekty z posledního roku. Zlatou příčku v kategorii Inovace a Technologie za krizový management projektu s e-shopem Rohlik.cz, bronz v kategorii Malých zákaznických týmů za projekt se společností Samsung Electronics a další třetí místo za CSR projekty realizované s Linkou bezpečí.
„Radujeme se a těšíme se ze všech tří spoluprací, se kterými jsme uspěli. ECCCSA je prestižní záležitost, která má rok od roku čím dál silnější konkurenci. Firmy prochází intenzivním procesem hodnocení a jsou posuzovány komisí sestavenou ze zkušených expertů z celého světa. Není to jen o tom přihlásit a věřit ve výhru. Vyhlášení předchází podrobné rozhovory, obhajoby a sledování běžného provozu callcenter. Kdokoli zvítězí, může se považovat za opravdového profesionála, který je konkurenceschopný na globálním trhu,“ říká generální ředitel společnosti Conectart Petr Studnička.
ECCCSA je největší událostí v odvětví péče o zákazníky. Oceňuje evropské organizace, které poskytují výjimečné zákaznické služby. Firmy, které si váží svých pracovníků a klientů, fungují efektivně a snaží se neustále inovovat. Do letošního 20. ročníku se přihlásily organizace z celkem 26 zemí, které bojovaly za ocenění v 36 kategoriích.
Conectart již více než 10 let poskytuje komplexní služby kontaktního centra českým i zahraničním zákazníkům. Ve svém portfoliu má řadu významných společností, například Samsung, Vodafone, MND, Českou spořitelnu, AmRest nebo SAZKAmobil. Conectart vznikl spojením společností Informační linky a Direct Communication. V roce 2017 akvíroval další kontaktní centrum Quality Brands. Sloučením těchto společností vznikl největší poskytovatel služeb v oblasti „Business Process Outsourcing“ (BPO) v České republice, kde v současné době pracuje přes 1 000 zaměstnanců. Společnost Conectart s.r.o. patří do portfolia fondu GPEF III ze skupiny Genesis Capital.
Conectart a NejBusiness.cz
5. dubna 2021
Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...
Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...
Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...
V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...