Společnost Shell slaví 30 let na českém trhu. Při této příležitosti nabízí prémiová paliva V-Power za cenu svých standardních paliv. S využitím tankovací karty poskytované nákupní aliancí Axigon je navíc stále možné čerpat další cenové zvýhodnění. Se slevou až 2,20 Kč/l prémiové nafty i benzínu se lze u paliv s nadstandardními vlastnostmi dostat i pod cenu standardní nabídky diskontních petrolejářských firem.
Nákupní aliance Axigon, autorizovaný distributor tankovacích karet Shell, poskytuje firmám i drobným podnikatelům trvalé výhody v oblasti provozu firemních vozidel. K hlavním benefitům patří tankovací karty s možností čerpání paliva v režimu plošné ceny. „Výhoda plošných cen spočívá v tom, že lze tankovat za jednotnou univerzální cenu v rámci celé sítě bez ohledu na lokalitu a aktuální ceny dané čerpací stanice. Využít je ovšem možné i klasickou slevu ze stojanových cen konkrétní pumpy. V síti Shell umožňujeme čerpat slevu na prémiová paliva až 2 koruny a 20 haléřů na litr,“ říká Damir Duraković, generální ředitel Axigonu.
V rámci akční nabídky Šťastné dny Shell mohou řidiči ve vybraných dnech tankovat paliva Shell V-Power za ceny standardních paliv Shell FuelSave. Akce k výročí 30 let působení společnosti Shell na českém trhu trvá od letošního února až do 23. května 2021. „I nadále přitom mohou držitelé námi poskytovaných tankovacích karet čerpat v síti Shell slevu. To znamená, že při nákupu prémiových paliv zaplatí výrazně méně než za standardní palivo FuelSave,“ vysvětluje Damir Duraković. „V závislosti na lokalitě lze ale prémiová paliva Shell V-Power navíc tankovat za ceny srovnatelné, nebo někdy dokonce i nižší než u nejlevnějších čerpacích stanic diskontních sítí či hypermarketů,“ dodává Damir Duraković s tím, že prémiovou naftu Shell je možné s tankovací kartou od Axigonu nyní tankovat i za 27,70 Kč/l.
Jak už dříve uvedla Česká asociace petrolejářského průmyslu a obchodu, obliba prémiových paliv v posledních letech v Česku roste. Například paliva Shell V-Power tankoval podle společnosti v roce 2020 každý třetí nefiremní zákazník. Obdobný trend zaznamenal také Axigon v segmentu firem a podnikatelů. Zatímco v loňském roce odběr základních paliv klesal, u těch prémiových Axigon loni evidoval meziroční růst o 15 %. Zvýšený zájem o nadstandardní benzín či naftu pozorovala nákupní aliance loni zejména v průběhu první vlny pandemie. Důsledkem extrémního propadu cen paliv byla totiž velmi cenově dostupná i paliva prémiová.
Axigon a NejBusiness.cz
28. března 2021
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....