V sobotu 27. března se koná každoroční celosvětová kampaň Earth Hour na podporu ochrany planety. Na jednu hodinu tak vypnou světla tisíce objektů, měst a obcí po celém světě. Česko se k osvětové události, která má za cíl zvýšit povědomí o klimatických změnách, připojí již po jedenácté. Třetím rokem zhasíná například také pražská Fashion Arena Prague Outlet.
V roce 2019, tedy v posledním ročníku, který nebyl poznamenán koronavirovou krizí, se do akce v České republice zapojilo rekordních 165 obcí, 77 firem, přes 750 jednotlivců a 11 památek. A to včetně těch nejznámějších – Vyšehrad, Vítkov, Petřín, hrad Špilberk, Obelisk v Denisových sadech a Nová radnic V Brně, věž radnice v Ostravě nebo katedrála sv. Bartoloměje v Plzni. Letošní Hodina Země startuje v sobotu 28. března od 20:30 do 21:30 hod a zapojit se může kdokoli z řad měst, firem i jednotlivců.
K zhasnutým místům se opět rozhodlo i tento rok přidat i nejnavštěvovanější pražské outletové centrum Fashion Arena Prague Outlet, která tak chce podpořit myšlenku boje proti klimatickým změnám. „Rozhodli jsme se, že parkoviště, pasáž a části osvětlení vnějšího pláště zhasneme letos na celou noc, což znamená úsporu zhruba 800 kWh. Je to samozřejmě symbolické gesto, ale po prvním ročníku jsme některá z těchto osvětlení začali na noc vypínat už celoročně, čímž šetříme nejen energii, ale i naše životní prostředí. Hledáme v této oblasti stále nové příležitosti pro šetrnější cestu. V minulosti jsme například vyměnili všechny žárovky v našem centru za úspornější variantu LED, nově jsme otevřeli ultrarychlé dobíjecí stanice pro elektromobily nebo jsme již zprovoznili rezervoár na využívání zachycené dešťové vody. Navíc jsme outletové centrum, prodlužujeme životní cyklus produktů, které byly již vyřazeny z běžných center,“ vyjmenovává Michal Hnilica, technický ředitel outletového centra Fashion Arena Prague Outlet.
Hodina Země je každoroční mezinárodní akce, za níž stojí Světový fond na ochranu přírody (WWF). První ročník se konal už v roce 2007 v australském Sydney, jeho organizátoři chtěli atraktivním způsobem upozornit na změnu klimatu. Myšlenka se později rozšířila do celého světa, poslední sobota v březnu se tak pro planetu stala „černou“. V Česku událost zarezonovala v roce 2010 a každým rokem její popularita stoupá.
Fashion Arena Prague Outlet ve Štěrboholích je s více než 200 módními značkami na ploše 25 000 m² jedním z největších outletových center v České republice. Je bezbariérově položený a od roku 2007 kdy byl otevřen, nabízí značkové zboží každý den o 30 až 70 % výhodněji. Kromě celosvětově známé špičky, zastoupené značkami jako je Armani Outlet, Hugo by Hugo Boss&Pennyblack&McQ by Alexander McQueen, Gant, Guess, Levi‘s, Tommy Hilfiger, Lacoste atp., si zákazníci Fashion Arena Prague Outlet mohou svůj šatník obohatit o unikátní kousky méně známých výrobců. V obchodech si zákazníci nakoupí kompletní outfit včetně obuvi, šperků, spodního prádla, koženého zboží, sportovního vybavení, cestovních zavazadel a doplňků stejně jako kosmetiku, hračky či potřeby pro domácnost.
Fashion Arena Prague Outlet se nachází v širším centru české metropole a snadno se do něj dostanete autem (25 minut z centra Prahy) nebo městskou hromadnou dopravou (35 minut – metrem A na konečnou stanici Depo Hostivař a odtud autobusem Fashion Arena Prague Outlet).
Fashion Arena Prague Outlet a NejBusiness.cz
25. března 2021
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....