Společnost Securitas, světový leader v oblasti inteligentního zabezpečení a ostrahy, představila zásadní změnu vizuální identity a positioningu značky. Logo Securitas podstoupilo redesign naposledy roku 1972, jedná se tak o první velkou aktualizaci značky takřka po 50 letech. Nový design doprovází slogan See a different world, celek tak odráží lidský a progresivní přístup společnosti k bezpečnosti i snahu o pozitivní dopad jejích inovací a technologií.
„Novou identitu vnímám jako milník pro naši společnost a naše odvětví. Zamysleli jsme se nad naší strategií, současným světem a tím, co od nás dnes klienti očekávají – a viděli jsme příležitost, jak se odlišit. Securitas je společnost založená na znalostech, kde se proaktivní a talentovaní lidé každý den snaží o pozitivní změny. Nová značka vyjadřuje naši důvěru v budoucnost, ale zároveň zůstává věrná našemu dědictví a zaměstnancům,“ popisuje Mauro Silva, VP Brand and Strategic Marketing společnosti Securitas.
Novou identitu Securitas pomohla vytvořit mezinárodní agentura Kurppa Hosk a postupně se inovovaná podoba značky objeví na zaměstnaneckých uniformách, vozidlech, vybavení pracovníků, zařízení společnosti, na jejích digitálních nástrojích i v rámci online komunikačních kanálů všech světových poboček Securitas. Změnou prošel krom vizuální identity i tón komunikace.
Slogan See a different world zdůrazňuje odbornost a rozmanitost lidí v Securitas a také inovativnost a relevanci, jež chce společnost nabízet. Jeho smyslem je oslovit publikum v bezpečnostním oboru i mimo něj a umožnit Securitas zapojit se do konverzací se širším spektrem zúčastněných stran.
Securitas má 355 000 zaměstnanců, kteří obsluhují 150 globálních klientů a více než 150 000 zákazníků na 48 trzích světa. Společnost soustavně pracuje na své digitální transformaci, a to prostřednictvím investic do datových nástrojů i analytiky a inovativních způsobů spolupráce s klienty. Do roku 2023 si Securitas klade za cíl zdvojnásobit prodej elektronického zabezpečení a technologických bezpečnostních řešení.
„Naše nová značka ukazuje světu, kdo jsme a kam směřujeme. Staví na kontinuitě a dědictví společnosti Securitas a jejích hodnotách: integritě, vstřícnosti a potenciálu lidí i moderních technologií. Spolupracujeme s nejuznávanějšími společnostmi na světě a věříme, že nám naše nová identita pomůže zřetelněji komunikovat společnou snahu o udržitelnost a inkluzivní budoucnost, a tím pádem přinese také nové obchodní příležitosti a urychlí realizaci naší dlouhodobé strategie,“ říká Magnus Ahlqvist, prezident a CEO společnosti Securitas.
SECURITAS ČR s.r.o. a NejBusiness.cz
15. března 2021
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....