Zážitková agentura ADROP dlouhodobě podporuje projekt Světluška, který více než 18 let pomáhá těžce zdravotně postiženým. Mimo jiné i prostřednictvím ADROPu bylo možné zakoupit speciální zážitky POTMĚ, které zájemcům umožňovali si na vlastní kůži vyzkoušet rozmanité činnosti; ovšem jako nevidomí. Tím ale podpora Světlušky nekončí. V rámci běžné objednávky mají nakupující v e-shopu ADROPu stále možnost i dobrovolného příspěvku. A právě díky dosavadní laskavosti svých zákazníků mohl ADROP předat projektu Světluška šek na 100 tisíc korun.
Adrop s.r.o. a NejBusiness.cz
15. března 2021
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...