Mujkoberec, největší český internetový obchod s koberci, dosáhl v roce 2020 na rekordní obrat přes 100 milionů korun, o 150 % vyšší než v roce 2019. Má tak za sebou silný rok, kdy se k nákupu koberců uchýlilo výrazně více zákazníků, kteří provedli téměř 70 tisíc objednávek a nakoupili okolo 100 tisíc koberců. I tento rok proto Mujkoberec chystá rozšíření svého sortimentu.
„Výši EBITDA, tedy zisku před odečtením úroků, daní, odpisů a amortizace, zatím neznáme přesně, ale bude se pohybovat v jednotkách milionů korun. Ty pak plánujeme investovat zpátky do společnosti,“ říká Marek Černý, jeden ze zakladatelů společnosti. Obrat firmy totiž po ukončení loňského roku překročil rekordní hranici 100 milionů korun, zatímco v roce 2019 se nepřehoupl přes 40 milionů korun.
Silnému roku pomohla mimo jiné situace kolem pandemie koronaviru, kdy se zákazníci častěji uchylovali k nákupu zboží přes internet. Mujkoberec v této oblasti získal další zákazníky také díky nastavení služeb, kdy jako první prodejce nabízel balíček ALL INCLUSIVE. Ty plánuje nadále rozšiřovat rozšiřovat, například vývojem zákaznické aplikace.
Napomohla také pravidelná aktualizace sortimentu, díky které v nabídce přibyla PVC podlahová lina a řada bytových doplňků. Další rozšíření nabídky plánuje Mujkoberec i v letošním roce, kdy si zákazníci budou moct nově pořídit vinylové podlahy.
Mujkoberec minulý rok v růstu nezastavilo ani uzavření prodejny v důsledku vládních opatření. Jeho tým se naopak mohl díky zvyšujícímu se množství objednávek o 14 členů rozšířit. Momentálně tak pro tento internetový obchod pracuje 23 zaměstnanců včetně brigádníků, což je téměř pětinásobek týmu z roku 2018. Zároveň přijali jako posilu do marketingového týmu Štěpánku Kobzovou, která má nyní na starost kompletní koordinaci marketingových aktivit, které společnost plánuje nadále rozšiřovat.
„V tomto roce předpokládáme, že se nejvíce budeme potýkat s výzvou v oblasti dodávky zboží. V případě dodavatelského i výrobního řetězce se situace může s ohledem na pandemii koronaviru, případně Brexit, zkomplikovat. Proto si již nyní interně nastavujeme procesy, které zabrání případnému zpoždění dodávky, aby se tento výpadek zákazníků nedotkl,” uzavírá Tomáš Linhart, spoluzakladatel společnosti Mujkoberec.
Největší český internetový prodejce koberců s přesahem na Slovensko a do dalších evropských zemí prodává koberce od roku 2008. Spolupracuje s prověřenými výrobci, koberce přímo dováží například z Indie. Zakládá si na širokém výběru klasických i moderních koberců. Sortiment čítá na tisíce typů. V roce 2019 e-shop zavedl balík služeb ALL INCLUSIVE, která zahrnuje například dopravu zdarma, zaslání vzorků zdarma, vrácení koberce do 365 dní, bezplatné vyhotovení 3D vizualizace, tříletou záruku nebo odvezení nevyhovujícího koberce zpět na prodejnu. Showroom provozuje v pražských Vysočanech.
Friendly Stores s.r.o. a NejBusiness.cz
5. března 2021
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....