Neohroženým lídrem světového trhu s televizory zůstává 15 let po sobě společnost Samsung Electronics. Vyplývá to z nejnovějšího průzkumu trhu agentury Omdia, podle něhož Samsung Electronics dosáhl ve čtvrtém čtvrtletí 2020 podíl 31,8 % na globálních výnosech z prodeje televizorů. Za celý rok 2020 pak Samsung vykázal podíl 31,9 % na celkových světových výnosech z prodeje televizorů. Nejnovější data zveřejnila agentura Omdia 23. února 2021. Samsung si dlouhodobě a nepřetržitě udržuje také první místo v prodeji televizorů rovněž v Česku (od roku 2007) a na Slovensku (od roku 2006).
Růst společnosti Samsung v oblasti zobrazovacích zařízení odráží její závazek zajistit divákům co nejprémiovější zážitky při domácím sledování video obsahu, čemuž slouží stále se rozrůstající portfolio QLED televizorů, ale i segment ultraširokých obrazovek s úhlopříčkami nad 75", v němž je Samsung lídrem, i zavedení a rozšiřování lifestylových modelů televizorů. Díky neustálé snaze Samsungu o inovace je možné rozšiřovat jeho portfolio špičkových televizorů o nové kategorie i produkty.
„Uživatelé využívají televizní obrazovky ke každodenní zábavě, spojení s blízkými, k práci, domácímu cvičení a mnoha dalším aktivitám. Zaznamenali jsme, jak se díky nim různé životní styly a každodenní rutina postupně vyvíjely a dokonce sblížily,“ říká Jong-hee Han, prezident divize Visual Display Business ve společnosti Samsung Electronics. „Naděje, kterou vkládáme do naší vize a produktů, nás i nadále neuvěřitelně motivuje: to je věc, která vede naši neúnavnou snahu poskytovat špičkové inovace a nejlepší obrazový zážitek ve své třídě, který dokonale splňuje požadavky a potřeby dnešních spotřebitelů.“
Ohlédneme-li se za posledními 15 lety, prorůstový program Samsungu zaměřený na inovace přinesl nové a průkopnické technologie a umožnil pokrýt více kategorií produktů, které oslovují širokou škálu spotřebitelů a umožňuje více možností využití.
Během roku 2021 společnost Samsung očekává udržení vedoucího pozice na trhu, k čemuž jí má napomoci zavedení a rozšíření klíčových produktů a začlenění proprietárních technologií a funkcí do všech televizních modelů. Patří mezi ně nová řada Samsung Neo QLED televizorů, Samsung MICRO LED televizorů a nových modelů lifestylových televizorů a celofiremní koordinaci výrobních operací prostřednictvím programů dlouhodobé udržitelnosti. V nejbližších letech se Samsung chystá také pokračovat v investicích do výzkumu a vývoje produktů ve strategických oblastech, aby posílila své základní a i nově vznikající nabídky nových technologií.
Samsung inspiruje svět a tvoří budoucnost svými převratnými myšlenkami a technologiemi. Společnost nově definuje svět televizorů, smartphonů, tabletů, nositelných chytrých zařízení a digitálních spotřebičů, síťových a paměťových prvků, LSI systémů, polovodičů a LED displejů.
Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o. a NejBusiness.cz
2. března 2021
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....