Společnost Procter & Gamble i letos spustila svoji soutěž pro studenty z celého světa s názvem P&G CEO Challenge. Ve střední Evropě se do ní přihlásilo celkem 496 jednotlivců a 69 týmů. Po vypracování úvodní online případové studie zaznamenal úspěch i jeden z českých týmů. Postoupil mezi 10 nejlepších do středoevropského finále, které se koná virtuálně 18. a 19. února, a změří v něm síly s dalšími soutěžícími z Polska, Maďarska, Slovinska, Chorvatska a Ukrajiny.
Soutěž P&G CEO Challenge se koná letos již popáté, poprvé ale bude uspořádána v online prostředí. Společnost P&G se snaží studenty oslovit tématy, která jsou jim blízká. Letos se jedná o životní prostředí. Ředitelka komunikace v regionu Debbie Passaris vysvětluje: „Svět obchodu i celá společnost se mění, a díky tomu vznikají ještě větší výzvy než kdy dříve. Ochrana životního prostředí, diskriminace, sociální a ekonomické nerovnosti, to jsou všechno výzvy, se kterými se bude mladá generace setkávat.“
Finalisté středoevropského kola byli vybráni na základě hodnocení, kterého dosáhli v online případové studii a v dodatečném tázání. Nyní změří síly s dalšími tříčlennými týmy ve středoevropském online finále. Ti nejlepší postoupí do evropského kola, které se bude konat 25. a 26. března. Finále je prozatím plánováno na květen v Mexiku, pokud to okolnosti dovolí. Vítězové by se poté měli potkat v sídle společnosti Procter & Gamble s jejím generálním ředitelem Davidem Taylorem a zúčastnit se konference Signal ve společnosti dalších nadšenců z oboru, představitelů a zakladatelů dalších firem.
Český tým komentuje, co je přimělo k účasti v letošním ročníku: „Přihlásili jsme se do P&G CEO Challenge, protože rádi řešíme nové úkoly a dostáváme se mimo naši komfortní zónu, abychom přišli na nová kreativní řešení. Navíc nás aktuální situace s Covidem 19 tak trochu donutila hledat nové výzvy, abychom mohli měnit naše okolí a mít díky tomu lepší pocit.“
The P&G CEO Challenge je platforma, která umožňuje P&G oslovit ty nejlepší mladé talentované lidi s podnikatelským duchem a inovativním myšlením. V rámci výzvy dostanou studenti k vypracování případovou studii některé ze značek P&G, kterou musí vyřešit. To je povede k tomu, aby vymysleli obchodní strategii a použili kritické myšlení a schopnost řešit problémy v reálném životě. P&G věří, že to poskytuje prostor pro růst mladých talentů, kde střety nápadů přinášejí ještě inovativnější řešení poháněné analytickým myšlením.
P&G se svými prověřenými, kvalitními a předními značkami slouží spotřebitelům po celém světě. Jeho portfolio zahrnuje značky Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, a Whisper®. P&G působí v přibližně 70 zemích světa.
Procter & Gamble a NejBusiness.cz
20. února 2021
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....