Český tým ve středoevropském finále soutěže P&G CEO Challenge

Český tým ve středoevropském finále soutěže P&G CEO Challenge

Společnost Procter & Gamble i letos spustila svoji soutěž pro studenty z celého světa s názvem P&G CEO Challenge. Ve střední Evropě se do ní přihlásilo celkem 496 jednotlivců a 69 týmů. Po vypracování úvodní online případové studie zaznamenal úspěch i jeden z českých týmů. Postoupil mezi 10 nejlepších do středoevropského finále, které se koná virtuálně 18. a 19. února, a změří v něm síly s dalšími soutěžícími z Polska, Maďarska, Slovinska, Chorvatska a Ukrajiny.

Soutěž P&G CEO Challenge se koná letos již popáté, poprvé ale bude uspořádána v online prostředí. Společnost P&G se snaží studenty oslovit tématy, která jsou jim blízká. Letos se jedná o životní prostředí. Ředitelka komunikace v regionu Debbie Passaris vysvětluje: „Svět obchodu i celá společnost se mění, a díky tomu vznikají ještě větší výzvy než kdy dříve. Ochrana životního prostředí, diskriminace, sociální a ekonomické nerovnosti, to jsou všechno výzvy, se kterými se bude mladá generace setkávat.“

Finalisté středoevropského kola byli vybráni na základě hodnocení, kterého dosáhli v online případové studii a v dodatečném tázání. Nyní změří síly s dalšími tříčlennými týmy ve středoevropském online finále. Ti nejlepší postoupí do evropského kola, které se bude konat 25. a 26. března. Finále je prozatím plánováno na květen v Mexiku, pokud to okolnosti dovolí. Vítězové by se poté měli potkat v sídle společnosti Procter & Gamble s jejím generálním ředitelem Davidem Taylorem a zúčastnit se konference Signal ve společnosti dalších nadšenců z oboru, představitelů a zakladatelů dalších firem.

Český tým komentuje, co je přimělo k účasti v letošním ročníku: „Přihlásili jsme se do P&G CEO Challenge, protože rádi řešíme nové úkoly a dostáváme se mimo naši komfortní zónu, abychom přišli na nová kreativní řešení. Navíc nás aktuální situace s Covidem 19 tak trochu donutila hledat nové výzvy, abychom mohli měnit naše okolí a mít díky tomu lepší pocit.“

The P&G CEO Challenge je platforma, která umožňuje P&G oslovit ty nejlepší mladé talentované lidi s podnikatelským duchem a inovativním myšlením. V rámci výzvy dostanou studenti k vypracování případovou studii některé ze značek P&G, kterou musí vyřešit. To je povede k tomu, aby vymysleli obchodní strategii a použili kritické myšlení a schopnost řešit problémy v reálném životě. P&G věří, že to poskytuje prostor pro růst mladých talentů, kde střety nápadů přinášejí ještě inovativnější řešení poháněné analytickým myšlením.

Procter & Gamble

P&G se svými prověřenými, kvalitními a předními značkami slouží spotřebitelům po celém světě. Jeho portfolio zahrnuje značky Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, a Whisper®. P&G působí v přibližně 70 zemích světa.

Zdroj informací

Procter & Gamble a NejBusiness.cz

Datum

20. února 2021

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

Reklama

Page generated in 1.999 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál