Kaufland přichází s novou HR kampaní

Kaufland přichází s novou HR kampaní

Čas na změnu. Tak zní motto kampaně, kterou chce Kaufland podpořit nový design své zaměstnavatelské značky. Společnost se při náboru zaměstnanců rozhodla pro inovativní přístup – místo představování zaměstnanců a různých benefitů se snaží ponechat lidi v jejich běžném životě a motivuje je zamyslet se nad svou budoucností.

„Snažíme se dostat tak blízko našich cílových skupin, jak to jen jde. Opouštíme zavedené cesty HR marketingu a snažíme se v lidech nejprve nastartovat úvahy o jejich práci, kariéře, budoucnosti. Věříme, že při procházce se psem nebo při běhu, při vychutnávaní si ranní kávy nebo při jízdě autem, člověk o těchto věcech nejvíc přemýšlí. Chceme se dostat do bodu nula při rozhodování o zaměstnání,“ říká Viera Uríková, vedoucí oblasti Recruiting a HR marketing v Kauflandu.

Všechny komunikační prostředky asociují Kaufland díky použití červené barvy, společnost ke startu projektu spustila i upravenou verzi svých HR stránek. Kreativa vznikla jako mezinárodní koncept a stejný nebo podobný motiv se objeví ve všech osmi zemích, kde Kaufland působí.

Kaufland

Kaufland Česká republika v.o.s. je součástí německé obchodní skupiny Schwarz. Na český trh vstoupil v roce 1998 a v současné době zde provozuje 135 prodejen, dvě logistická centra a vlastní masozávod. V České republice zaměstnává více než 23 500 lidí. Kaufland působí kromě Česka v dalších sedmi zemích světa: v Německu, na Slovensku, v Polsku, Chorvatsku, Rumunsku, Bulharsku a Moldávii. Celkem provozuje více než 1 300 prodejen, masozávody a logistická či distribuční centra. Zaměstnává více než 150 tisíc lidí.

Zdroj informací

Kaufland Česká republika v.o.s. a NejBusiness.cz

Datum

14 února 2021

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

Reklama

Page generated in 1.7145 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál