Na sklonku loňského roku vyšel v ČTK zajímavý článek o vývoji v pojišťovnictví. Mimo jiné se v něm psalo, že v roce 2021 řada pojišťoven přichází s novými trendy a inovativními řešeními, které si kladou za cíl získat nové zákazníky. Dnešní doba si výslovně žádá elektronickou komunikaci a zminimalizování byrokratických kroků. Přeloženo do hovorové češtiny, pojišťovny se snaží udělat vše proto, aby byly rychlé, levné a při tom všem stále ekonomicky výdělečné, protože jinak by zkrachovaly.
Současná doba v tomto směru pojišťovnictví přeje. Internet už dnes ve světě využívá přes 4 miliardy lidí, mezi kterými je i 7,8 milionu obyvatel České republiky. S mobilními telefony je to u nás ještě lepší. V Česku už je má 97 procent lidí. A než jste dočetli až sem, lidé si mezitím na Zemi poslali 270 milionů e-mailů. Je tedy zřejmé, že právě e-maily a telefony tvoří základ při komunikaci mezi klienty a pojišťovnou.
„Dnes je to nejenom základ, ale i podmínka k tomu, abychom vůbec mohli pojištění sjednat,“ vysvětluje předseda představenstva Allianz pojišťovny Dušan Quis. „Klient je pro nás na prvním místě. A když nás naši klienti potřebují, chtějí samozřejmě, aby tato pomoc byla rychlá a efektivní. Rychlost, efektivita a navíc i bezpečnost je však podmíněna e-mailovou komunikací a mobilním spojením. E-mail a mobil je proto našim novým standardem.“
Není výjimkou, že když například v neděli zasáhne Českou republiku vichřice, která způsobí škody na majetku, v pondělí ráno o tom klienti informují operátory Klientského centra Allianz a protože k popisu současně přiloží i fotografie, které ukazují, jaké následky u nich vichřice zanechala, v úterý už jim odcházejí na účet peníze. Bez elektronické a mobilní komunikace by se tento proces protáhl na mnoho dnů.
Podle posledního výzkumu agentury Ipsos mají nejlepší zákaznickou zkušenost v České republice klienti Allianz pojišťovny. Až za nimi, a někdy dokonce hodně daleko, skončily další čtyři největší pojišťovny v zemi. Mimo jiné i proto, že se svými klienty už dnes Allianz komunikuje výhradně digitálně. Bez e-mailu a mobilu by takové ocenění možné nebylo.
Allianz pojišťovna, a. s., je stoprocentní dceřinou společností Allianz New Europe Holding GmbH a součástí přední světové pojišťovací skupiny Allianz SE. Na český trh vstoupila v roce 1993 a během svého působení si vybudovala pevnou pozici jedné ze tří největších českých pojišťoven. Nabízí komplexní škálu pojišťovacích a investičních produktů pro soukromou i firemní klientelu. Allianz pojišťovna, a. s., je jediným akcionářem Allianz penzijní společnosti, a. s. Je také jediným společníkem Allianz Kontakt, s.r.o.
Allianz pojišťovna, a. s. a NejBusiness.cz
6. února 2021
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....