Virtuální asistentka Aneta pomáhá klientům Air Bank od července loňského roku. Na webových stránkách banky jí mohou pokládat dotazy prostřednictvím chatu. Nově se Aneta přesouvá i do mobilní aplikace My Air, kde dokáže navíc komunikovat také na základě hlasových pokynů. Možnost hlasového ovládání najdou klienti nejprve v aplikaci My Air pro Android, verze pro iOS bude spuštěna následně.
„Trend hlasových asistentů si už našel svoje místo u těch největších digitálních firem světa. A my věříme, že i naši klienti si tento zcela nový způsob ovládání aplikace oblíbí, protože je pohodlný a má potenciál jim podstatně usnadnit bankování. V oblasti technologických inovací se v Air Bank chceme soustředit především na technologie, u kterých věříme, že je čeká velká budoucnost, a na technologie, které se na trhu ukážou jako úspěšné,“ říká Jiří Suchý, manažer Digitálního bankovnictví Air Bank.
Ovládání hlasem je velmi snadné. Stačí otevřít aplikaci My Air, kliknout na ikonu virtuální asistentky Anety a začít mluvit. Aneta klientovi na jeho otázku odpoví jak verbálně, tak textově i s případnými odkazy do patřičné sekce aplikace či webových stránek banky. Svůj dotaz ale může klient Anetě samozřejmě i napsat, tak jak je zvyklý z chatovacího okna na webových stránkách banky.
Aneta je k dispozici 24 hodin denně 7 dní v týdnu, a klienti se tak na ni mohou obracet i v době, kdy je kontaktní centrum banky uzavřené. Virtuální asistentka umí v aplikaci například nabídnout klientovi tlačítko, které mu umožní ihned si zobrazit zapomenutý PIN, nebo jedním kliknutím klienta přenese přímo k žádosti o novou kartu. Stejně jako její webová verze dokáže Aneta s klienty i zažertovat.
Aneta s hlasovým ovládáním bude nejprve k dispozici pro chytré telefony s operačním systémem Android. Verze pro iOS banka spustí v následujících měsících. Úkony, které Aneta zvládne, bude banka postupně rozšiřovat tak, aby hlasem ovládaná virtuální asistentka dokázala pomoci s co nejširší škálou požadavků. Další rozvoj virtuální asistentky bude záviset také na zpětné vazbě, kterou klienti mohou Anetě v aplikaci rovnou předat.
Mobilní aplikaci My Air využívá už přes 600 tisíc lidí. Z toho verzi pro Android mají dvě třetiny uživatelů, jedna třetina využívá verzi pro iOS.
Air Bank, člen skupiny PPF, je moderní a inovativní českou bankou 21. století s internetovým bankovnictvím nové generace a vlastní pobočkovou sítí. Klientům nabízí elegantně jednoduché služby bez absurdních poplatků. Ceník banky se vejde na jedinou stranu A4. Vizí Air Bank je být první bankou, kterou mohou mít lidé rádi. Mezi hodnoty banky patří jednoduchost, odvaha, pravdivost a přátelství.
Air Bank a.s. a NejBusiness.cz
5. února 2021
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....